Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cunostinte Profesionale:

Contabilitate -  Nivel intermediar, experienta anterioara reprezinta un plus

Microsoft Office ( word, excel ), SAGA - minim nivel mediu

Engleza - nivel mediu

Absolvent studii superioare – specializare finante /contabilitate, experienta anterioara reprezinta un plus.

 

 

Descrierea jobului:

întocmirea registrului de casa cu notele contabile aferente

initierea / mentinerea relaţiilor cu furnizorii de utilitati, asociatiile de proprietari

evidenta contracte in derulare, punctaje cu clienţi şi furnizori

asigurarea relatiei dintre Brokerul de asigurare si societate  

plasarea de comenzi necesar birou

întreţinerea relaţiilor cu ANAF/ Impozite si Taxe locale/institutii

deschidere / operare / inchidere de conturi bancare/ trezorerie

inregistrare clienţi, furnizori interni si externi

intocmirea documentelor justificative privind incasarile si platile numerar

intocmirea de facturi si validarea acestora in program

intocmirea tipurilor de rapoarte solicitate de administratori

intocmirea de formularistica interna pentru activitatea interna a departamentului

primire si trimitere corespondenta

activitati de secretariat si arhivare documente.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AURUM GLOBAL INVESTMENT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AURUM GLOBAL INVESTMENT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AURUM GLOBAL INVESTMENT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?