Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cunostinte Profesionale:
Contabilitate - Nivel intermediar, experienta anterioara reprezinta un plus
Microsoft Office ( word, excel ), SAGA - minim nivel mediu
Engleza - nivel mediu
Absolvent studii superioare – specializare finante /contabilitate, experienta anterioara reprezinta un plus.
Descrierea jobului:
întocmirea registrului de casa cu notele contabile aferente
initierea / mentinerea relaţiilor cu furnizorii de utilitati, asociatiile de proprietari
evidenta contracte in derulare, punctaje cu clienţi şi furnizori
asigurarea relatiei dintre Brokerul de asigurare si societate
plasarea de comenzi necesar birou
întreţinerea relaţiilor cu ANAF/ Impozite si Taxe locale/institutii
deschidere / operare / inchidere de conturi bancare/ trezorerie
inregistrare clienţi, furnizori interni si externi
intocmirea documentelor justificative privind incasarile si platile numerar
intocmirea de facturi si validarea acestora in program
intocmirea tipurilor de rapoarte solicitate de administratori
intocmirea de formularistica interna pentru activitatea interna a departamentului
primire si trimitere corespondenta
activitati de secretariat si arhivare documente.