Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cunostinte Profesionale:
- Contabilitate - Nivel intermediar, experienta anterioara reprezinta un plus
- Microsoft Office ( word, excel ) - minim nivel mediu
- Engleza - nivel mediu
- Absolvent studii superioare – specializare finante /contabilitate.
Descrierea jobului:
- întocmirea registrului de casa cu notele contabile aferente
- înteţinerea relaţiilor cu banca (depuneri de numerar) şi notele contabile aferente
- înregistrare deconturi
- inregistrare furnizori interni si externi
- inregistrare clienţi
- punctaje cu clienţi şi furnizori
- intocmirea documentelor justificative privind incasarile si platile numerar
- intocmirea documentelor plati banca
- verificarea şi corectarea preţurilor
- intocmirea NOTEI DE INTRARE RECEPTII (pentru achizitii interne si externe)
- intocmirea tipurilor de rapoarte solicitate de Conducerea firmei
- intocmirea de formularistica interna pentru activitatea interna a departamentului
- arhivarea documentelor.
Cunoasterea softului Team First Software reprezinta un plus.