Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Experienta in domeniul contabilitatii de minim 5 ani;
- Cunostinte operare PC, Word si Excel;
- Cunoastea programului Saga reprezinta un avantaj;
- Persoana comunicativa, obisnuita sa mentina legatura cu furnizorii, clientii si diversi terti si sa ofere feedback.
Descrierea jobului
- Întocmește, completează, înregistrează, îndosariază documentele care constituie baza înregistrărilor contabile, și asigură circulația lor rațională;
- Este responsabil de coordonarea documentelor contabile primite în firmă, oricare ar fi acestea, de la facturi de intrări marfă/servicii/materiale, la bonuri fiscale, etc;
- Este responsabil de coordonarea documentelor contabile care ies din firmă: facturi emise, avize, etc;
- Preia și verifică documentele contabile generate de departamentele comerciale;
- Înventariază furnizorii și clienții pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară;
- Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori;
- Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor;
- Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale clienţilor;
- Arhivarea corespunzatoare a documentelor contabile, a contractelor, a altor documente interne si externe referitoare la activitatea financiara si comercialaba firmei
- Verificarea corespondetei
- Executa plati catre furnizori si clienti, in urma aprobarii superiorului ierarhic
Oferta noastra:
Salariu atractiv