Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul contabilitatii de gestiune de minim 5 ani;
- Cunostinte operare PC, Word si Excel;
- Cunoastea programului Saga reprezinta un avantaj;
- Cunostinte salarizare.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Primirea, verificarea conformității și înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, comunicarea cu furnizorii și celelate departamente;
Înregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariaților, verificarea și înregistrarea diurnelor acordate, întocmirea de rapoarte și situații specifice;
Întocmirea înregistrărilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de bancă, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situații punctuale solicitate pe disponibilități;
Înregistrarea și evidența cheltuielilor/veniturilor înregistrate în avans;
Întocmirea periodică a reevaluării conturilor exprimate în valută;
Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate;
Participarea la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil;
Furnizarea de rapoarte, situații, analize fiscale sau contabile la solicitarea altor departamente sau a managerului direct.
Oferta noastra:
Salariu atractiv