Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Asociatia Filantropica Medical-Crestina Christiana Brasov este o asociatie non-profit organizata in baza ordonantei Din 1996 desfasoara o activitate intensa de sustinere a comunitatii brasovene, in special a persoanelor aflate in nevoie sociala.
Persoana cautata va conduce activitatie financiar-contabile, cele de gestionarea stocurilor si va coordona inventarierea pentru cele doua entitatiti juridice: asociatia (CIFcu cele doua centre si societatea (CUIde comercializare a bunurilor second hand primite sub forma de donatie.
Sumar:
Numele postului: contabil sef
Pozitiei COR: 121120
Nivelul postului: conducere - primul nivel
Se subordoneaza: directorului executiv
Nivel studii: superioare, acreditate
Program de lucru: 8-16
Locatia: Brasov sau Sacele
Cerinte:
-
experienta intr-o pozitie de conducerea unei echipe de contabilitate de minim 3 ani
-
experienta de munca de mininum 5 ani
-
expert contabil CECCAR
-
buna cunoastere a normelor legislative fiscale si contabile
-
aptitudini IT: Microsoft Word, Powerpoint, Excel avansat, Saga, Ciel, Lege5/Legis si Internet banking
-
cunoasterea aspectelor contabile specifice organizatiilor non-profit
-
constituie avantaje: cunoasterea limbii germane, a aspectelor financiare care deriva din legiferarea domeniului social, a soft-ului SAP si a Google Drive/Docs/Sheets (fara sa fie cerinte obligatorii)
Soft skills:
-
onestitate si seriozitate
-
atitudine proactiva si responsabila
-
abilitati de comunicare si relationare
-
abordare profesionala organizata, precisa si atenta la detalii
-
capacitate de analiza si de sinteza
-
persoana dinamica, proactiva si cu initiativa
-
abilitati de organizarea a muncii echipei
Responsabilitati:
-
intocmeste si depune declaratiile anuale la ANAF
-
intocmeste si depune declaratiile lunare pentru bugetul local
-
intocmeste si depune lunar statele de plata
-
intocmeste lunar balanta de verificare contabila
-
intocmeste si depune lunar raportele pentru subventii pe cele 2 centre (ingrijire persoane varstnice si ingrijire persoane cu dizabilitati)
-
intocmeste lunar graficul orelor lucrare de catre personal
-
intocmeste si sustine anual raportul finaciar pentru adunarea generala a asociatiei
-
intocmeste anual rapoartele financiare pentru proiectele cu finantare din fonduri publie si private
-
intomeste si depune situatiile financiare ale societatii de comercializare a bunurilor second-hand
-
realizeaza propunerea de buget anual al asociatiei
-
realizeaza propunerea de buget pentru cererile de finantari proiecte
-
optimizarea cheltuielilor bancare
-
in perioade de concediu, inlocuieste subalterni din departamentul financiar-contabil
-
colaborare cu: asistenti sociali, medici, administrator cladiri, responsabili IT si auditor financiar
Complexitatea financiara a organizatiei:
58 angajati
buget asociatien 2018: mil RON
Beneficii
-
salariu atractiv
-
program de lucru flexibil +/- 1h
-
flexibilitate la pauze in timpul programului pentru rezolvarea chestiunilor personale si recuperarea timpului dupa program
-
activitate complexa ce permite dezvoltarea aptitudinilor profesionale
-
colaborarea cu profesionisti reputati din domeniul financiar
-
bonuri de masa
-
zile de concediu de odihna bonus