CONTABIL SEF

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CONTABIL SEF

Responsabilitatile sale:

 

- Gestionarea responsabilitatilor si colaborare interdepartamentala pentru buna functionare a departamentului financiar si a companiei.

- Construieste structura bugetului (indicatorii bugetari) conform cerintelor;
- Intocmeste instructiunile de completare si corelatiile intre indicatori;
- Asista metodologic sefii de departamente pentru intocmirea si executarea bugetelor proprii;
- Stabileste corelatiile dintre bugetele diferitelor departamente si construieste bugetul general;
- Verifica periodic executia bugetara prin confruntarea rapoartelor sefilor de departamente cu informatia financiar-contabila;
- Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate;
- Stabileste si imbunatateste continuu sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia (ante si post calculatie);
- Monitorizeaza procesul de calculatie al costurilor si rezolva erorile aparute;
- Construieste si adapteaza sistemul de raportare financiara interna si externa (management accounting);
- Adapteaza planul de conturi pentru a raspunde la necesarul de informatie financiar-contabila;
- Stabileste centrele de costuri, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a costurilor fixe si alte asemenea;

-Verifica balanta de verificare lunara;
- Gestioneaza relatia cu bancile in ceea ce priveste investitiile, creditelor, refinantarilor;
- Mentine relatia cu clientii referitor la vanzari / facturi;
- Realizeaza analiza financiara, stabilind potentialul financiar al companiei si eficienta utilizarii resurselor financiare;
- Se asigura ca informatia obtinuta este corecta, completa, oportuna.

Cerinte:

- Bune cunostinte legate de sistemul financiar- contabil romanesc;
- Bune cunostinte relationate la cadrul legislativ romanesc;
- Bune cunostinte in colaborare cu institutii ale statului respectiv banci ;
- Experienta in Finante (productie automotive reprezinta avantaj);
- Cunostinte teoretice si practice a metodelor financiare;
- Capacitate de lucru in echipa ;
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office, SAP);
- Limba engleza nivel avansat (germana - AVANTAJ).

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SOEHNER SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SOEHNER SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SOEHNER SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?