Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare economice definitivate;
- Minim 5 ani experienta in domeniul contabil;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Competente in domeniul resurselor umane constituie un avantaj.
Responsabilitati:
- Coordoneaza inregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor economice din contabilitatea primara, financiara si de gestiune avand ca obiectiv respectarea cerintelor in ceea ce priveste standardele contabile, legislatia fiscala si procedurile de audit intern si extern.
- Asigura indeplinirea termenelor si responsabilitatilor legate de raportarea fiscala, financiara si operationala a companiei.
- Raspunde de realizarea, verificarea si raportarea rezultatelor pentru toate operatiunile contabile ale firmei
Sarcini:
- Organizeaza si manageriaza toate procesele contabile din companie;
- Pregateste, verifica si analizeaza inregistrarile contabile si declaratiile financiare;
- Pregateste si intretine registrele statutare ale conturilor viz, jurnalul, activele, casa si adiacentele, in conformitate cu normele termenelor limita si ale corectitudinii, precum si cu Standardele Contabile;
- Elaboreaza si controleaza fluxul de documente contabile in companie astfel incat toate documentele sunt inregistrate pentru luna curenta si pastrate in forma fizica;
- Pregateste o balanta temporara cu: bunuri, responsabilitati financiare, debitori si creditori pe o baza lunara;
- Pregateste toate documentele necesare pentru inchiderea anului financiar;
- In mod regulat face analize de contabilitate, verifica politica contabila si propune imbunatatiri;
- Realizeaza copii din inregistrarile contabile si documente necesare pentru angajati sau pentru autoritatile relevante;
- Intretine baza de date pentru proprietati si echipamente, pregateste si reconciliaza lunar rapoartele de depreciere si sub-activele bunurilor;
- Pregateste si intocmeste date financiare si analize pentru a asigura suport managementului in deciziile operationale si strategice;
- Pregateste rapoarte financiare lunare si anuale, cerute de legislatia de contabilitate si taxe, sau de managementul companiei;
- Asigura suport pentru inchiderea perioadei contabile in fiecare luna si pe fiecare trimestru fiscal, inclusiv pregatirea si reconcilierea sub-activelor;
- Participa in comitetele care efectueaza verificarile de inventor sau orice alte bunuri materiale;
- Efectueaza controlul intern cu scopul ca sarcinile sale sa fie in conformitate cu disciplina financiara din companie;
- Intocmeste si opereaza documentele in Revisal;
- Intocmeste si opereaza dosarele de personal;
- Intocmeste si opereaza documentele de salarizare (centralizatoare, declaratii fiscale etc.);
- Intocmeste si opereaza documentele pentru administrativ HR (adeverinte, comunicari, adrese);
- Intocmeste si depune declaratiile pentru Administratia Fondului de Mediu;
- Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei;
- Pregateste si intocmeste documentele solicitate de angajati.
Aspecte legale:
- Este responsabil pentru comunicarea cu autoritatile taxelor;
- Este responsabil pentru completarea declaratiilor si a altor documente, in conformitate cu termenele limita si cerintele legale;
- Calculeaza taxele datorate si pregateste returnarea taxelor, asigurandu-se de conformitatea cu plata, raportarea si alte cerinte de taxe;
- Pregateste datele pentru rapoartele si formularele statistice, si completarea lor pe perioadele relevante de raportare;
- Protejeaza compania de orice fel de penalitati;
- Se informeaza in mod continuu despre cele mai noi cerinte si practici legale in contabilitate;
- raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
- Are responsabilitate directa pentru respectarea si aplicarea:
Cerintelor legislatiei asa cum acestea sunt aplicabile la locul sau de munca, in domeniile: sanatatii si securitatii in munca (inclusiv SSM), prevenirea si stingerea incendiilor (ISU), protectiei mediului, managementului calitatii;
Cerintelor sistemului integrat de management implementat in companie si a celor care rezulta din Politica QHSE a companiei;
Programelor de instruire referitoare la paragrafele A si B, in forma si conform programarii furnizate de Companie;
Regulamentului Intern, a politicilor si procedurilor companiei, precum si a procedurilor de munca specifice activitatii.