Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautati provocari in cadrul unei companii dinamice la nivel global sau al unei afaceri solide, de familie, de origine germana? La B. Braun, puteti gasi ambele aspecte. In peste 64 de tari, peste 62000 de experti isi impartasesc cunostintele zilnic. Puteti sa va dezvoltati rapid in mijlocul acestei culturi a schimbarii permanente. Impreuna aducem imbunatatiri sectorului medical de 175 de ani. Alaturati-va familiei B. Braun si impartasiti-ne cunostintele dumneavoastra specializate!
Candidatul ideal - cerinte:
- Studii superioare in domeniul economic/financiar/contabil
- Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara
- Abilitati de analiza, gandire strategica
- Bune abilitati de comunicare
- Capacitatea de a lua decizii, de a intelege business-ul si de a actiona in consecinta
- Organizare si planificare, rezistenta la stres
- Limba engleza nivel mediu/avansat
- Cunostinte avansate in MS Office Excel si Sisteme ERP (de preferinta MS Dynamics Navision)
Atributiile principale ale postului:
- Realizeaza activitatea de inchidere de luna si an in conformitate cu legislatia romaneasca tinand cont de datele limita;
- Intocmeste si transmite declaratii periodice fiscale catre autoritatile fiscale conform legislatiei relevante in termenele limita;
- Realizeaza raportarea financiara in conformitate cu standardele de grup in termenele impuse;
- Asigura corectitudinea tranzactiilor financiare in conformitate cu legislatia interna;
- Verifica acuratetea inregistrarilor contabile si respectarea procedurilor si politicilor interne;
- Contribuie la crearea, controlul, implementarea si optimizarea procedurilor contabile pentru a creste eficienta si eficacitatea procesului contabil;
- Raspunde de calculul taxelor si impozitelor mai putin cele aferente drepturilor salariale, inclusiv alocarea cheltuilelior in ceea ce priveste deductibilitatea lor la calculul impozitului pe profit;
- Reprezentare in fata autoritatilor fiscale si auditorilor;
- Realizeaza operatiuni de banca si trezorerie;
- Intretine registrul mijloacelor fixe;
- Intretine planul de conturi si implementeaza modificarile legislative cerute de modificarea reglementarilor contabile romanesti;
Cunostinte de specialitate necesare:
- OMF 1802 si Codul fiscal ar fi un plus
- Training-uri de fiscalitate – constituie un avantaj
Ce oferim:
- Mediu de lucru stabil, la standarde internationale;
- Salariu competitiv si beneficii adaptate pietei;
- Echipa unita, profesionista;
- Unelte de lucru moderne;
- O companie multinationala cu o experienta de peste 175 de ani, cu o puternica amprenta pozitiva in piata romaneasca.
Daca iti doresti un colectiv prietenos, entuziast si care sa te aprecieze, un mediu de lucru profesionist si un salariu motivant, ne poti trimite CV-ul tau, iar noi te vom contacta pentru interviu.