Contabil Sef

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

 - Absolvent al invatamantului superior economic dе specialitate;
 - Sa probeze o vechime dе cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
 - Sa posede cunostinte tsolide in ceea ce priveste legislatia in vigoare cat si sistemul organizatoric si financiar-contabil;
 - Sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
 - Capacitate dе organizare si conducere a activitatii serviciului;
 - Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali;
 - Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit dе echipa.

Descrierea jobului:

 - Asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
 - Raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
 - Raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii. Pe document se va trece in mod obligatoriu numele, prenumele si functia celui care il intocmeste, semneaza si raspunde de realitatea datelor trecute in acestea;
 - Organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
 - Asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
 - Supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
 - Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
 - Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
 - Efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta in consiliul de administratie si respectiv adunarii generale a asociatilor;
 - Avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;

Beneficii:

- Oportunitate de angajare intr-o companie stabila;
- Pachet de beneficii raportat la experienta acumulata;

Descrierea companiei

Totul a început în urmă cu mai bine de 20 de ani, cînd am făcut primii pași în domeniul mobilierului autohton, ca retailer. Era toamna anului 1994 când am dat startul producției de serie, iar de atunci până în acest moment, am reușit prin muncă și pasiune să devenim unul dintre cei mai mari producători de mobilier din PAL și tapițerii din țară. Având cea mai modernă linie tehnologică din sud-estul Europei, în localitatea Dudeștii Noi, la doar 15 kilometri de Timișoara, avem o capacitate foarte mare de producție, cu un rezultat excelent la nivel national. Pentru oamenii cifrelor, asta înseamnă 2 milioane de mp de PAL din totalul de 6 milioane de mp disponibili în țară. Pe scurt, suntem pe locul, cu o cotă de piață de 33 %. Cu alte cuvinte, oferim foarte mult.

Alături de cei 1000 de angajați, ne mândrim cu finalizarea a nu mai puțin de 5000 de seturi de mobilier tapițat într-o singură lună. Animați de dorința de a fi cât mai aproape de oameni, am început în vara anului 2009 construirea rețelei naționale de magazine. Anii ne-au fost prielnici, așa că astăzi ne stau mărturie dedicației și muncii noastre, cele 20 de magazine din toată țara. De la început și până azi, perfecționați și mereu conectați cu societatea în plină dezvoltare dar și cu nevoile tot mai diverse ale oamenilor, propunem constant atât colecții noi de mobilier și stiluri de amenajare, cât și piese de mobilier ușor de asamblat de către client, versatile, direct la cutie, prin inaugurarea a două magazine Istock în țară, cu un nou concept de mobilier grab’n’go. Clădim astfel un viitor pentru care dezvoltăm tehnologia deja existentă și creștem capacitatea de producție prin compania noastră de producție Rus-Savitar, așa încât să reușim să fim prima alegere a clienților, când vine vorba de mobilier și tapițerie de calitate, disponibile în variante, nuanțe și dimensiuni diferite, într-un cuvânt, așa cum ne-am consacrat de-a lungul anilor, prin brandul Casa Rusu: Mobilă din respect pentru tine!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CASA RUSU SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CASA RUSU SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CASA RUSU SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?