Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Esti pasionat/a de cifre? Atunci reprezinti candidatul/a potrivit/a pentru noi. Hai sa ne cunoastem!

Ce vei face:
• Înregistrarea/verificarea inregistrarii documentelor fiscale și a operațiunilor contabile pentru partenerii din portofoliul alocat;
• Efectuarea tuturor operațiunilor contabile impuse de proiecte (declaratii fiscale, inchidere balante de verificare lunare etc.);
• Pregătirea situațiilor financiare și a rapoartarilor contabile semestriale;
• Arhivarea documentelor în conformitate cu procedura companiei;
• Pregatirea fisierelor clientilor in conformitate cu procedurile companiei;
• Relația cu autoritățile fiscale si locale, precum si cu clientii alocati;
• Pregătirea diferitelor documente necesare pentru proiecte (decizii, certificate, declarații etc.);

Ce asteptam de la tine:

• Sa ai experienta in firma de contabilitate minim 3 ani;
• Sa ai cunostinte de fiscalitate;
• Sa fii dedicat/a si dornic/a sa inveti;
• Sa ai flexibilitate si sa fii proactiv;
• Sa ai cunostinte de MS Office;
• Sa cunosti programul SAGA.

Ce iti oferim:

• Colegi prietenosi si dornici sa impartaseasca din cunostintele lor;
• Mediu de lucru propice invatarii si acumulari de expertiza in domeniu;
• Pachet salarial atractiv, negociabil in functie de cunostinte si experienta;
• Program 9:00 - 17:30;
• Sediu central: in apropiere de Metrou Obor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ABC OUTSOURCING SERVICES SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ABC OUTSOURCING SERVICES SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ABC OUTSOURCING SERVICES SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?