Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
• Studii superioare de contabilitate, finalizate sau în desfăşurare;
• Cunoștiințe de bază de contabilitate;
• Experiență anterioară de contabilitate primară reprezintă avantaj, dar nu este obligatorie;
• Dorintă şi disponibilitate de învaţare la o rată accelerată;
• Atenție sporită la detalii;
• Abilităţi bune de comunicare;
• Disponibilitate de a lucra într-un mediu administrativ dinamic, cu volum de muncă variabil și termene limită de predare;
Descrierea jobului
Gestionarea unui portofoliu de clienti (SRL-uri, PFA-uri) prin:
- Inregistrarea documentelor financiar-contabile, conform procedurilor interne si a normelor contabile si fiscale in vigoare.
- Verificarea corectitudinii documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare.
- Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
- Verifica si efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare;
- Intocmire declaratii fiscale;
- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform cu legislatia in vigoare.