Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
-experienta relevanta de cel putin 3 ani in domeniul financiar-contabil;
-absolvent/a a unor studii economice de specialitate (diploma de licenta in finante-banci-contabilitate)
-cunostinte solide de fiscalitate;
-atentie asupra detaliilor si viziune a ansamblului.
-cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice contabilitatii);
-persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare;
-atitudine pozitiva si orientare catre lucrul in echipa;
- limba engleza - cel putin nivel mediu.
Constituie avantaj experienta in utilizare ERP;
Descrierea jobului
Atributii si responsabilitati:
- Inregistreaza corect si la timp operatiunile financiar-contabile, (furnizori, clienti, casa, banca, deconturi). Verifica, centralizeaza si raspunde de inregistrarile in contabilitate din punct de vedere al corectitudinii conturilor.
- Verifica documentele justificative primite in vederea inregistrarii pentru a fi intocmite conform reglementarilor legale in vigoare;
- Ţine evidenţa zilnică a instrumentelor de plată, în lei şi devize, prin înregistrarea registrului de casa, banca, BO, cecuri, conform documentelor justificative;
-Analizeaza lunar soldurile tuturor conturilor si verifica sumele inscrise in acestea astfel incat sa fie corecte si sa reflecte imaginea fidela a patrimoniului;
- Efectueaza inchiderile de luna si declaratiile catre bugetul statului.