Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Cunoștințe bune de contabilitate si fiscalitate;
  • Bune cunoștințe de operare PC (Excel nivel avansat);
  • Gândire analitică, atenție la detalii, inițiativă.

 

 

Descrierea jobului

  • Evidenta si inregistrarea contabila zilnica a facturilor de achizitie de bunuri si servicii de la furnizorii interni, leasing-uri etc.;

    ·Evidenta si inregistrarea contabila a achizitiilor de imobilizari corporale si necorporale, inregistrarea scoaterii din evidenta a mijloacelor fixe, rulare si verificare amortizare lunara;

    ·Verificarea contabilizarii corecte a iesirilor din gestiunile de stocuri;

    ·Constituirea si verificarea lunara a cheltuielilor ce urmeaza a fi facturate – cont 408;

    ·Evidenta si inregistrarea contabila a avansurilor furnizori de bunuri si servicii – cont 409;

    ·Verificarea si intocmirea lunara a componentei contului 419 – Avansuri de la client;

    ·Emiterea facturilor de avans si vanzare echipament;

    ·Evidenta contului contabil, inregistrarea in contabilitate a descarcarii aferente;

    ·Verificarea si evidenta cheltuielilor de protocol, a cheltuielilor cu deductibilitate limitata aferente parcului auto si alte cheltuieli nedeductibile;

    ·Alocarea cheltuielilor inregistrate in contabilitate pe centre de cost si/sau profit;

    ·Evidenta contractelor de leasing financiar si operational si inregistrarea in contabilitate a documentelor aferente, calculul si inregistrarea in contabilitate a reevaluarilor contractelor de leasing etc.;

    ·Verificarea lunara a componentei soldurilor si rulajelor conturilor pe care le are in responsabilitate;

    ·Verificarea corectitudinii informatiilor jurnalului de cumparari si de vanzari;

    ·Intocmirea diverselor rapoarte si situatii financiar-contabile;

    ·Participarea la operatiunile de inventarire anuala ale companiei; 

    ·Participarea la desfasurarea lucrarilor specifice activitatii de audit intern si extern, conform responsabilitatilor delegate in cadrul departamentului;

    ·Asigurarea respectarii dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea si inregistrarea documentelor specifice activităţii financiar contabile.

     

Despre noi

Grupul Sterling Cruise, este o companie de investitii cu ownership turcesc, care activeaza pe piata restaurantelor fast-food si fine-dining, din anul 2013. Grupul detine mai multe lanturi de restaurante, printre care se numara: Pep&Pepper, Taksim, Resto Aperto, Boss Mini Burgers.(puteti gasi o descriere detaliata a restaurantelor, pe site-urile

Astazi, reteaua de restaurante depaseste 30 de locatii la nivel national, in regim propriu, dar si pe sistem de franciza.

 

Aplica la acest job daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice, care invata si se dezvolta continuu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STERLING CRUISE HORECA MANAGEMENT S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STERLING CRUISE HORECA MANAGEMENT S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STERLING CRUISE HORECA MANAGEMENT S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?