Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Schwarz Gruppe Int este un brand cunoscut si bine integrat pe piața locala si din România, specializat pe vânzarea de consumabile imprimante si servicii de Grafica & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim.

Și pentru că suntem într-o evolutie constantă, vrem să ne mărim echipa și căutam coleg/colegi de competiție pentru dept. nostru intern de Facturare și Contabilitate

Responsabilități:

Acesta va menține la zi evidența intrărilor și ieșirilor, se asigură că documentele specifice sunt întocmite corect și la timp, asigură respectarea măsurilor privitoare la circulația documentelor primare utilizate la efectuarea altor înregistrări contabile astfel:

  • Întocmește, completează, înregistrează, îndosariază documentele care constituie baza înregistrărilor contabile, și asigură circulația lor rațională;
  • Gestionează evidența valorilor materiale și bunurilor de consum, verifică stocurile și le comunică ulterior Administratorului;
  • Este responsabil de întocmirea zilnică a registrelor contabile (Raportul de gestiune, Nota de recepţie, Foaia de prezență, Fişa de magazie, Registrul de Casă, etc.);
  • Este responsabil de coordonarea documentelor contabile primite în firmă, oricare ar fi acestea, de la facturi de intrări marfă/servicii/materiale, la bonuri fiscale, extrase bancare, etc;
  • Este responsabil de coordonarea documentelor contabile care ies din firmă: facturi emise, avize, etc;
  • Ține evidenţa facturilor neîncasate;
  • Ține evidența încasărilor;
  • Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC, BO, OP etc.) pe care le înaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora;
  • Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise și stabilește împreună cu Administratorul, protocolul de numerotare a documentelor;
  • Preia și verifică documentele contabile generate de departamentele comerciale;
  • Înregistrează deconturile pentru deplasări;
  • Înventariază furnizorii și clienții pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară;
  • Supervizează arhivarea documentelor contabile precum şi salvarea datelor informatice;
  • Întocmește pontajele și întocmește actele necesare calculării salariilor (acte adiționale, liste avans, liste prime, concedii medicale, etc);
  • Prezentarea actelor necesare transmiterii Revisalului;
  • Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori;
  • Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor;
  • Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale clienţilor;
  • Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind datoriile firmei în funcţie de vechime;
  • Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind creanţele firmei în funcţie de vechime;
  • Verifică corespondenţa soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont;
  • Demarează procesul de recuperare a creanţelor de la clienţi.

De ce aptitudini și calificări ai nevoie:

  • Experiență de minim 2 ani pe un post similar;
  • Absolvent studii superioare, preferabil economice;
  • Cunoștințe de legislație contabilă și fiscală;
  • Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză, planificare și prioritizare;
  • Meticulozitate, atenție la detalii, spirit analitic, acuratețe și lucru eficient în echipă;
  • Organizat, capabil să își fixeze priorități și să le aducă la îndeplinire;
  • Deschis și capabil de a învața lucruri noi și a se dezvolta împreună cu firma;
  • Pot constitui avantaje: experiența în programul Transart Neomanager.

Ce îți oferim noi:

    • Mediu de lucru profesionist, între prieteni
    • Program full-time și stabilitate pe termen lung
    • Posibilitatea de-a creste împreună cu noi
    • Tichete de masa in valoare de 15  lei pe zi (deci teoretic in 315 lei/luna)
    • 1 zi de concediu in plus pe an la fiecare an vechime in companie;
    • Prima de casatorie sau nasterea unui copil;
    • Prima de 5% din suma salariul de incadrare pe ultimii 3 ani;
    • Al 13-lea salariul incepand cu al 4 an de vechime;
    • Tichete cadou de Pasti si de Craciun
    • Abonament de sanatate la Polisano
    • Orele suplimentare sunt platite cu spor de175 %

     

    Daca vrei sa ne cunosti, sa inveti si sa te dezvolti si nu in ultimul rand sa-ti petreci zilele de Luni pana Vineri alaturi de noi, saluta-ne cu un CV la  si afla mai multe despre noi accesand 

Te asteptăm în echipa noastră!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SCHWARZ GRUPPE INT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SCHWARZ GRUPPE INT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SCHWARZ GRUPPE INT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?