Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele responsabilitati ale postului sunt:
- operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale societatii;
- operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;
- asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)
- realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
- intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
- urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
- operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor;
- inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti;
- asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si reflectarea in contabilitate a rezultatelor inventarierii acestuia;
- asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
- urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii;
- intocmirea si verificarea balantei de verificare lunare
Cerinţele postului:
- Absolvent studii superioare economice;
- Experienta de minim 2 ani intr-un departament contabil
- Cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfasurarii activitatii),
Competente urmarite:
- incredere in sine; initiativa
- atentie la detalii;
- o capacitate buna de concentrare;
- punctualitate;
- orientat catre realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita
- orientat catre dezvoltare personal