Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            CERINŢE:
- Absolvent studii de specialitate (profil finanţe-contabilitate);
 
- Experienţă în domeniul financiar-contabil minimum 3 ani;
 
- Aptitudini de folosire a aplicaţiilor software de contabilitate; 
 
- Abilități de organizare, sistematizare şi prioritizare;
 
- Corectitudine şi seriozitate;
 
- Capacitate de învăţare rapidă şi de comunicare.
 
 
DESCRIEREA JOBULUI:
- Înregistrează şi verifică înregistrările de contabilitate generală;
 
- Răspunde de consemnarea corectă şi la timp a tuturor operaţiilor care afectează patrimoniul societăţii şi de înregistrarea cronologică şi sistematică în evidenţa contabilă a documentelor justificative;
 
- Răspunde de stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc şi de circuitul lor în cadrul societăţii;
 
- Îndosariază şi arhivează documentele cu care lucrează;
 
- Răspunde de evidenţa formularelor cu regim special;
 
- Răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilităţii, de regulamentul de aplicare a acesteia precum şi de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică şi financiar-contabilă;
 
BENEFICII:
- Un mediu de lucru plăcut într-un sediu modern;
 
- Pachet salarial atractiv;
 
- Tichete de masă;
 
- Card de fidelitate Kovacs.