In prezent cautam un Contabil Taxe orientat catre echipa si proactiv pentru Bucuresti, in cadrul companiei Rompetrol Services Center.
Rompetrol Services Center inglobeaza functiile suport (administrativ, financiar, resurse umane, IT, juridic, achizitii publice, secretariat) si deserveste, incepand cu anul, toate companiile din cadrul Grupului.
Noul tau rol:
Asigurarea de servicii de contabilitate fiscala specializate si eficiente, cu scopul indeplinirii tuturor obligatiilor de inregistrare, declarare si plata a taxelor si impozitelor datorate, in conformitate cu cerintele legale fiscale.
Activitatile care te vor ajuta sa stralucesti:
- Aplicarea prevederilor legale in materie fiscala si contabila, efectuarea calculelor detaliate cu scopul de a stabili obligatiile fiscale ale companiei;
- Inregistrarea in evidentele contabile a obligatiilor fiscale cu privire la: TVA, impozitul pe profit, accize, impozitul pe venit obtinut din Romania de persoane nerezidente si alte impozite si taxe prevazute de legislatia in vigoare;
- Intocmirea registrului fiscal, efectuarea analizei detaliate si a calculului cheltuielilor nedeductibile si al veniturilor neimpozabile, al deducerilor fiscale, in vederea stabilirii profitului impozabil sau pierderii fiscale a societatii;
- Intocmirea, semnarea si transmiterea electronica a declaratiilor fiscale prevazute de legislatie;
- Verificarea obligatiilor fiscale constituite si efectuarea reconcilierii conturilor de taxe din balanta; analizarea, identificarea si corectarea situatiilor care au determinat erori de inregistrare a taxelor;
- Pregatirea si transmiterea informatiilor/ situatiilor solicitate in cadrul misiunilor de audit extern pe partea de taxe;
- Acordarea de asistenta sau participarea activa, dupa caz, in cadrul inspectiilor/ controalelor fiscale;
- Participarea la proiecte speciale de optimizare fiscala sau cu scopul de a asigura respectarea prevederilor legale in implementarea proiectelor;
- Mentinerea relatiei cu autoritatile fiscale competente, analizarea si rezolvarea problemelor legate de declararea si plata obligatiilor fiscale;
- Reconcilierea sumelor reprezentand obligatiile declarate si platite de societate cu cele existente in fisa de evidenta a platilor la nivelul autoritatii competente;
- Monitorizarea modificarilor legislative, analizarea impactului asupra companiei, implementarea modificarilor si monitorizarea acestui proces;
- Aplicarea in mod corect a reglementarilor si a legislatiei in vigoare din domeniu, conform instructiunilor.