Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

– studii  superioare;
– experienta in domeniu;
– cunostinte de contabilitate primara;
– cunostinte bune MS office, 
– cunostinte de utilizare a unui program informatic de gestiune
– abilitati de planificare si organizare
– cunoasterea aparaturii de birou
– Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor
– Placere si abilitate de a invata lucruri noi.

Cerinte

– Realizeaza rapoarte contabile interne catre conducere
– Realizeaza diverse statistici, analize, grafice pe baza documentelor primare
– Urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori
– Efectueaza ordine de plata
– Scanarea si arhivarea electronica a tuturor documentelor intrate sau iesite din firma
– Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
– Intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante, avize, etc..)

Beneficii:

-Salariu atractiv cu posibilitate de marire

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Dem Electronics pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Dem Electronics pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Dem Electronics locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?