Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- elaborarea diverselor rapoarte financiar-contabile solicitate de către conducere;
- realizarea și verificarea diverselor situații financiar-contabile;
- foarte buna cunoaștere a normelor legislative în domeniu;
- asigurarea adaptării companiei la toate reglementările financiare, contabile, legislative, impozite și taxe;
- calculul impozitelor pe profit și venit;
- verificare declarații lunare/trimestriale, verificare bilanț și balanțe;
- relația cu băncile, urmărirea creditelor;
- organizarea și coordonarea personalului din subordine;
- abilitatea de a lucra cu cifrele și capacitatea de a introduce rapid datele în programul de contabilitate sau în situații excel;
- atitudine proactiva;
- abilitați de comunicare și relaționare;
- persoana organizata, precisa, foarte atenta la detalii;
- persoana dinamica, proactiva și cu inițiativa;
- rezistenta la stres;
- capacitatea de a lucra cu mai multe firme în același timp, atenție distributiva;
- experiență într-o poziție similara de minim 4-5 ani;
- cunoștințe foarte bune de MS Office: cu precădere Excel, Word ;
- cunostinte din domenul agricol constituie un avantaj;