Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem filiala din România a unei mari companii germane (𝘷𝘢̂𝘯𝘻𝘢𝘳𝘦 𝘴̦𝘪 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘢𝘯𝘵̦𝘢̆ 𝘶𝘵𝘪𝘭𝘢𝘫𝘦 𝘢𝘨𝘳𝘪𝘤𝘰𝘭𝘦 și piese) cu diferite puncta de lucru în țară. Suntem o companie în dezvoltare în Romnânia, astfel căutăm CONTABIL și PERSONAL ADMINISTRATIV (back office) pentru sediul nostru din 𝗦𝗲𝘂𝗰𝗮, 𝗷𝘂𝗱. 𝗠𝘂𝗿𝗲𝘀̦.
Candidatul ideal
• Absolvent cu studii superioare economice;
• Experiență de lucru într-o aplicație de contabilitate de tip ERP/software contabilitate constituie un avantaj
• Experiență profesională în domeniul administrative-financiar-contabil
• Bune calități de comunicare în scris și oral în limba română, engleză și/sau germană
• Persoană proactivă cu capacitate de a rezolva problemele
Descrierea jobului
• Înregistrează cronologic și sistematic documente justificative în evidenta contabila și de gestiune (contabilitate primară)
• Întocmește și urmărește avansurile spre decontare; deconturile de cheltuieli (ordine de deplasare, documente justificative avansuri)
• Înregistrează, urmărește și verifică încasările de la clienți
• Menține o bună relație cu furnizorii și clienții
• Administrare ERP
• Realizează diverse rapoarte solicitate de superiori
• Evaluează și adaptează procesele interne
Please send COVERLETTER in English or Bitte Anschreiben in Deutsch