Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
Intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; Programul de gestiune cu care lucreaza compania este CIEL V7
- Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti;
- Incasarea numerarului si operarea registrului de casa;
- Introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;
- Introducerea notei de intrare receptie;
- Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;
- Intocmirea bazelor de date si situatiilor analitice;
- Arhivarea documentelor primare;
- Administrarea evidentei platilor conform termenelor contractuale;
- Asigura suport administrativ si operational sefului contabil.
Cerinte
- Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi a unui program contabil;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Punctualitate; seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru.
- Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordini interioare;
-Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj, precum si cunoasterea unei limbi straine (engleza de preferinta) la un nivel avansat.