Contabilitate primara

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati

Intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; Programul de gestiune cu care lucreaza compania este CIEL V7

- Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti;

- Incasarea numerarului si operarea registrului de casa;

- Introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;

- Introducerea notei de intrare receptie;

-  Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;
- Intocmirea bazelor de date si situatiilor analitice;
- Arhivarea documentelor primare;
- Administrarea evidentei platilor conform termenelor contractuale;
- Asigura suport administrativ si operational sefului contabil.

Cerinte

- Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi a unui program contabil;
- Abilitati de comunicare si relationare;

- Punctualitate; seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru.

- Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordini interioare;

-Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj, precum si cunoasterea unei limbi straine (engleza de preferinta) la un nivel avansat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SABROCOM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SABROCOM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SABROCOM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?