Angajam persoana care sa se ocupe de contabilitatea primara a firmei.
Cerinte :
- experienţa in contabilitate primara sau domeniu economic de minim 1 an ;
- studii superioare de specialitate (nu este obligatoriu, dar constituie un avantaj)
- cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu ;
- bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel);
- abilitati organizatorice, de lucru in echipa,rezistenta la stres si atenta la detalii.
Responsabilitati:
- intocmire, evidenta facturi, avize, note de transfer ;
-  mentinearea relatiilor cu clientii/furnizorii ;
-  intocmire NIR, de la furnizor interni si externi (achizitii intracomunitare) ;
-  intocmire deconturi de cheltuieli ;
-  intocmire registru de casa ;
-  inregistrare bonuri de consum ;
-  intocmire si centralizare liste de inventar ;
-  pregatirea documentelor de livrare marfa si AWB pentru curieri ;
-  alte operatiuni de contabilitate primara.
Beneficii:
- contract de munca pe durata nedeterminata;
- salariu motivant, platit intotdeauna la timp; 
- acordarea zilelor libere legale;
- mediu placut de lucru.