Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
• Servicii Administrare Personal
o Intocmire contracte individuale de munca;
o Intocmire dosar de personal;
o Intocmire fise post;
o Intocmire documente modificare contract individual de munca:
o Intocmire si completare adeverinte solicitate de salariatii societatii;
o Completare si transmitere Registrul Electronic al Salariatilor-in format electronic (Revisal);
o Intocmire rapoarte de personal solicitate;
• Servicii de Salarizare
o Intocmire state de plata;
o Intocmire / verificare pontaje lunare pentru calculul salarial;
o Calculare retineri si popriri salariale;
o Intocmire ordine de plata pentru taxe salariale;
o Intocmire declaratie lunara 112;
o Intocmire rapoarte de salarizare;
Servicii contabilitate primara
- colaboreaza direct cu contabilitatea si intocmeste diverse documente justificative (bonuri, chitante, facturi);
- tine evidenta stocurilor
- intocmeste declaratia intrastat
- tine evidenta biletelor la ordin si a filelor CEC emise de firma in programul intern de evidenta;
- verifica incasarile, soldurile si facturile de la clienti/furnizori, care trebuie sa fie corelate cu contractele in baza carora s-au efectuat;
- opereaza deconturi;
- opereaza casa;
- intocmeste diverse situatii pentru banca si firmele de leasing impreuna cu contabila si furnizeaza diferite documente pentru obtinerea de servicii bancare/leasing;
CERINTE:
- absolvent studii superioare economice;
- 1-2 ani experienta pe un post similar;
- cunostinte contabilitate primara, gestiune, financiara, resurse umane;
- cunostinte pachet MS Office (Excel);
- cunostinte operare in programe de evidenta si experienta in lucrul cu bazele de date;
- cunostinte program contabilitate CDMS constituie un avantaj;
BENEFICII:
- salariu motivant;
- mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica;
- oportunitatea de a acumula noi cunostinte in domeniu;