Contact Center Representative (call center)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Student sau absolvent studii superioare;
Cunoasterea limbii engleze;
Operare PC: Word, Excel avansat.
Putere de convingere si abilitati excelente de comunicare;
Atentie la detalii;
Experienta in lucru cu clientii (de preferat);
Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
Empatie si orientare spre client;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
Capacitate de a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata de companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual

Descrierea jobului

Promovarea produselor si serviciilor oferite, acordarea de asistenta clientilor interni si externi si oferirea de solutii optime, intr-un timp cat mai scurt, pentru a se asigura un nivel ridicat de satisfactie.
Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei
Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului
Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi
Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica
Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi
Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC PayPoint Services SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC PayPoint Services SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC PayPoint Services SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?