Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ești o persoană cu spirit de observație, orientată către calitate și rezultate? Ai o gândire analitică, atenție la detaliu, inițiativă și deschidere către cercetare și dezvoltare?
Vrei să lucrezi într-o organizație în care să fii apreciat pentru rezultatele obținute și în care să te dezvolți? Quartz Matrix are nevoie de tine!
Vrei să afli mai multe? Atunci, CV-ul tău trebuie să ajungă la noi!
Companie orientată pe inginerie și soluții tehnologice, cu o experiență în piață de 26 de ani, recrutăm Content editor magazin online.
În echipa noastră te vei ocupa de:
- Identificare produse și categorii noi (specificații, prețuri) prin discuții cu partenerii/portalurile B2B ale acestora;
- Introducerea, documentarea și actualizarea produselor, a prețurilor și a promoțiilor prin intermediul platformei de administrare a magazinului online;
- Colaboreaza cu achizițiile pentru actualizarea prețurilor, produselor și serviciilor din magazinul online;
- Verificarea periodică a corectitudinii informațiilor afișate pe site și a textelor din punct de vedere gramatical;
- Consilierea clienților în vederea achiziționării produselor în acord cu nevoile acestora;
- Califică solicitările înainte de ofertare;
- Oferirea de suport telefonic sau pe e-mail clienților și furnizarea de informații legate de caracteristicile și modul de utilizare a produselor comercializate, transport, modalități de plată disponibile;
- Întocmește oferta conform condițiilor comerciale agreate de companie;
- Urmărirea bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilității produselor, confirmarea comenzii și a termenului de livrare;
- Solicită periodic feedback de la clienții la care a ofertat;
- Întocmește baza de date cu clienții magazinului online;
- Alte sarcini adiacente care se pot ivi în procesul de gestionare a magazinului online.
Obiectivul pentru acest post este administrarea conținutului magazinului online.
Ca să fii colegul nostru trebuie să ai:
- Cunoștințe avansate de operare PC și de utilizare a pachetului Office;
- Cunoștințe de formatare și ordonare a textelor și imaginilor;
- Experiența anterioară în administrare web (minim 6 luni) și SEO – reprezintă un avantaj;
- Atenție la detalii, să fii responsabil și punctual;
- Capacitatea de întelegere a fluxului de activități într-o organizație;
- Să stăpânești foarte bine limba română (vorbit si scris).
În schimb, îți oferim:
- Pachet salarial corelat cu performanțele;
- Cursuri și traininguri de perfecționare;
- Mediu de lucru dinamic într-o organizație tânără;
- Posibilitatea de a lucra și a te dezvolta în cadrul unei companii în continuă ascensiune, într-un mediu de lucru profesionist;
- Team-building-uri cu echipa ta de proiect.