Ce ar trebui să aduc la masă?
- Fluență în engleză și germană: bune abilități de vorbire, scriere și înțelegere în context de afaceri.
- diplomă de bacalaureat sau diplomă de licență.
- Experienta anterioara in managementul comenzilor, managementul contractelor reprezinta un avantaj.
- Cunoașterea instrumentelor MS Office: Outlook, Excel.
- Înțelegerea de bază a procesului de gestionare a comenzilor în numerar/comenzi de vânzări / procese de îndeplinire a clienților / managementul contractelor.
- Cunoștințe în instanța Oracle R12 ERP ar fi un avantaj și de preferat.
- Un accent clar pe serviciul superior pentru clienți și îmbunătățirea continuă a performanței afacerii.
- Experiență în analizarea valorilor de performanță și gestionarea proactivă pentru îmbunătățirea continuă.
- Capacitate demonstrată de a aplica măsuri statistice fluxurilor de lucru și monitorizării performanței.
- Orientat către sarcini și obiective, cu niveluri ridicate de energie și o mare atenție la detalii.
- Capabil să prioritizeze problemele și să lucreze cu simțul scopului și al proprietății.
- Analitic, cu abilități puternice de rezolvare a problemelor.
- Proces de gândire – Fiți proactiv, întrebați și lucrați.
- Planificare – Capacitatea de a planifica pașii care trebuie întreprinși pentru atingerea obiectivelor.
- Responsabilitate – Asumarea responsabilității personale pentru acțiuni.
Despre ce va fi rolul meu viitor?
- Gestionați contractele pe parcursul ciclului lor de viață.
- Responsabil pentru gestionarea și menținerea proactivă a tuturor aspectelor contractelor de servicii/închiriere pe parcursul ciclului de viață al acestora.
- Asigurarea facturării corecte și la timp a veniturilor.
Gestionați facturarea
- Pregătiți datele facturabile pentru a vă asigura că contractele sunt gata de facturat pentru a include colectarea și validarea datelor de utilizare.
- Furnizați date de facturare acolo unde este cazul.
- Gestionați rapoartele de excepție.
Gestionați modificările contractului și iBase
- Validați cererile de modificare a contractului.
- Supravegheați automate și efectuați modificările manuale relevante.
- Efectuați actualizări în masă atunci când este cazul.
- Trimiteți cereri de reînnoire a PO.
- Rezolvați în mod proactiv întrebările clienților, căutând cauze, nu doar simptome.
- Pregătiți și trimiteți credite și debite.
- Modificați datele de încheiere a contractului de probă.
Tratarea litigiilor
- Asigură finalizarea corectă și la timp a litigiilor pentru a realiza satisfacția clienților.
- Acționează în conformitate cu regulile SOX.
- Gestionați procesele ciclului de viață al contractului.
- Asigurați-vă că Contractele sunt indexate și/sau prelungite în conformitate cu Termenii și condițiile relevante
Furnizori de servicii terți.
- Trimiteți OP-uri și alte date relevante către Furnizorii de servicii terți și asigurați-vă că contractele sunt aliniate cu serviciul furnizat de terță parte.
- Gestionați rezilierile.
- Obțineți citiri ale contorului final, dacă este cazul.
- Încetați contractele și informați părțile relevante.
Eu cu ce ma aleg?
- Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic.
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top.
- Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional.
- Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale disponibile printr-un pachet flexibil de beneficii care poate fi personalizat in functie de nevoile fiecarui angajat.
- Asistență pentru relocare pentru a vă ajuta să vă instalați.
Despre Wipro Limited
Wipro Limited este o companie lider globală în domeniul tehnologiei informației, consultanței și serviciilor de procese de afaceri. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. O companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de durabilitate și bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienți de pe șase continente.
Prin aplicarea la anunțurile de angajare ale Wipro, ne dați consimțământul pentru a vă prelucra datele personale în scopul recrutării.