Contract Management Specialist with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce ar trebui să aduc la masă?


• Fluență în limba engleză și germană: bune abilități de vorbire, scriere și înțelegere în context de afaceri.

• Diploma de bacalaureat sau de licenta.

• Experienta anterioara in managementul comenzilor, managementul contractelor reprezinta un avantaj.

• Familiaritatea cu instrumentele MS Office: Outlook, Excel.

• Înțelegerea de bază a procesului de gestionare a comenzilor în numerar/comenzi de vânzări / procese de îndeplinire a clienților / managementul contractelor.

• Cunoștințe în instanța Oracle R12 ERP ar fi un avantaj și de preferat.

• Un accent clar pe serviciul superior pentru clienți și îmbunătățirea continuă a performanței afacerii.

• Experiență în analizarea valorilor de performanță și gestionarea proactivă pentru îmbunătățirea continuă.

• Capacitate demonstrată de a aplica măsuri statistice fluxurilor de lucru și monitorizării performanței.

• Orientat către sarcini și obiective, cu niveluri ridicate de energie și o mare atenție la detalii.

• Capabil să prioritizeze problemele și să lucreze cu simțul scopului și al proprietății.

• Analitic, cu abilități puternice de rezolvare a problemelor.

• Proces de gândire – Fiți proactiv, întrebați și lucrați.

• Planificare – Abilitatea de a planifica pașii care trebuie întreprinși pentru atingerea obiectivelor.

• Responsabilitate – Asumarea responsabilității personale pentru acțiuni.


Despre ce va fi rolul meu viitor?


• Gestionați contractele pe parcursul ciclului lor de viață.

• Responsabil pentru gestionarea și menținerea proactivă a tuturor aspectelor contractelor de servicii/închiriere pe parcursul ciclului de viață al acestora.

• Asigurarea facturării corecte și la timp a veniturilor.


Gestionați facturarea

• Pregătiți datele facturabile pentru a vă asigura că contractele sunt gata de facturat pentru a include colectarea și validarea datelor de utilizare.

• Furnizați date de facturare acolo unde este cazul.

• Gestionați rapoartele de excepție.


Gestionați modificările contractului și iBase

• Validarea cererilor de modificare a contractului.

• Supravegheați automate și efectuați modificările manuale relevante.

• Efectuați actualizări în masă atunci când este cazul.

• Trimiteți cereri de reînnoire a PO.

• Rezolvați în mod proactiv întrebările clienților, căutând cauze, nu doar simptome.

• Pregătiți și trimiteți credite și debite.

• Modificați datele de încheiere a contractului de probă.


Tratarea litigiilor

• Asigură finalizarea corectă și la timp a litigiilor în vederea realizării satisfacției clienților.

• Acționează în conformitate cu regulile SOX.

• Gestionați procesele ciclului de viață al contractului.

• Asigurați-vă că Contractele sunt indexate și/sau prelungite în conformitate cu Termenii și Condițiile relevante

Furnizori de servicii terți.

• Trimiteți OP-uri și alte date relevante către furnizorii de servicii terți și asigurați-vă că contractele sunt aliniate cu serviciul furnizat de terți.

• Gestionați rezilierile.

• Obțineți citiri ale contorului final, dacă este cazul.

• Încetați contractele și informați părțile relevante.


Eu cu ce ma aleg?


  • Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic.
  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top.
  • Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional.
  • Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale disponibile printr-un pachet flexibil de beneficii care poate fi personalizat in functie de nevoile fiecarui angajat.
  • Asistență pentru relocare pentru a vă ajuta să vă instalați.


Despre Wipro Limited

Wipro Limited este o companie lider globală în domeniul tehnologiei informației, consultanței și serviciilor de procese de afaceri. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. O companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de durabilitate și bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienți de pe șase continente.


Prin aplicarea la anunțurile de angajare ale Wipro, ne dați consimțământul pentru a vă prelucra datele personale în scopul recrutării.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Digital Operations and Platforms locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?