Contract Management with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce ar trebui să aduc la masă?

  • Fluență în engleză și germană: bune abilități de vorbire, scriere și înțelegere în context de afaceri.
  • diplomă de bacalaureat sau diplomă de licență.
  • Experienta anterioara in managementul comenzilor, managementul contractelor reprezinta un avantaj.
  • Cunoașterea instrumentelor MS Office: Outlook, Excel.
  • Înțelegerea de bază a procesului de gestionare a comenzilor în numerar/comenzi de vânzări / procese de îndeplinire a clienților / managementul contractelor.
  • Cunoștințe în instanța Oracle R12 ERP ar fi un avantaj și de preferat.
  • Un accent clar pe serviciul superior pentru clienți și îmbunătățirea continuă a performanței afacerii.
  • Experiență în analizarea valorilor de performanță și gestionarea proactivă pentru îmbunătățirea continuă.
  • Capacitate demonstrată de a aplica măsuri statistice fluxurilor de lucru și monitorizării performanței.
  • Orientat către sarcini și obiective, cu niveluri ridicate de energie și o mare atenție la detalii.
  • Capabil să prioritizeze problemele și să lucreze cu simțul scopului și al proprietății.
  • Analitic, cu abilități puternice de rezolvare a problemelor.
  • Proces de gândire – Fiți proactiv, întrebați și lucrați.
  • Planificare – Capacitatea de a planifica pașii care trebuie întreprinși pentru atingerea obiectivelor.
  • Responsabilitate – Asumarea responsabilității personale pentru acțiuni.

Despre ce va fi rolul meu viitor?

  • Gestionați contractele pe parcursul ciclului lor de viață.
  • Responsabil pentru gestionarea și menținerea în mod proactiv a tuturor aspectelor contractelor de servicii/închiriere pe parcursul ciclului de viață al acestora.
  • Asigurarea facturării corecte și la timp a veniturilor.

Gestionați facturarea

  • Pregătiți datele facturabile pentru a vă asigura că contractele sunt gata de facturat pentru a include colectarea și validarea datelor de utilizare.
  • Furnizați date de facturare acolo unde este cazul.
  • Gestionați rapoartele de excepție.

Gestionați modificările contractului și iBase

  • Validați cererile de modificare a contractului.
  • Supravegheați automate și efectuați modificările manuale relevante.
  • Efectuați actualizări în masă atunci când este cazul.
  • Trimiteți cereri de reînnoire a PO.
  • Rezolvați în mod proactiv întrebările clienților, căutând cauze, nu doar simptome.
  • Pregătiți și trimiteți credite și debite.
  • Modificați datele de încheiere a contractului de încercare.

Tratarea litigiilor

  • Asigură finalizarea corectă și la timp a litigiilor pentru a realiza satisfacția clienților.
  • Acționează în conformitate cu regulile SOX.
  • Gestionați procesele ciclului de viață al contractului.
  • Asigurați-vă că Contractele sunt indexate și/sau prelungite în conformitate cu Termenii și condițiile relevante

Furnizori de servicii terți.

  • Trimiteți OP-uri și alte date relevante către Furnizorii de servicii terți și asigurați-vă că contractele sunt aliniate cu serviciul furnizat de terță parte.
  • Gestionați rezilierile.
  • Obțineți citiri ale contorului final, dacă este cazul.
  • Încetați contractele și informați părțile relevante.

Eu cu ce ma aleg?

  • Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic.
  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top.
  • Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional.
  • Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale disponibile printr-un pachet flexibil de beneficii care poate fi personalizat in functie de nevoile fiecarui angajat.
  • Asistență pentru relocare pentru a vă ajuta să vă instalați.

Despre Wipro Limited

Wipro Limited este o companie lider globală în domeniul tehnologiei informației, consultanței și serviciilor de procese de afaceri. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. O companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de durabilitate și bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienți de pe șase continente.

Prin aplicarea la anunțurile de angajare ale Wipro, ne dați consimțământul pentru a vă prelucra datele personale în scopul recrutării.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?