Contract Manager En & Gr

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- - - - - - - - - - - -

Realizări cheie așteptate

Procesul de gestionare a contractului este rezumat după cum urmează:

Proprietarii de cont definesc șabloanele contractului care urmează să fie utilizat și procesul asociat (revizuire, aprobare, semnatar).

Utilizatorul de vânzări generează șablonul corespunzător.

Proprietarul contului definește dacă șabloanele trebuie modificate înainte de a fi trimise spre examinare și oferă modificările necesare. Managerul de contract va include aceste modificări în contract.

Managerul de contract trimite contractul partenerilor așa cum sunt definiți de proprietarii contului:
  • Revizori interni, juridice, taxe, vânzări... pentru a furniza informații în timpul fazei de redare a contractului, sprijină CM după cum este necesar
  • Evaluatori externi, dacă este necesar
  • Aprobatori interni, directori de vânzări, avocați... să aprobe contractul final înainte de a trimite spre semnare
  • Semnatarii interni
  • Semnatarii externi
După activarea contractului, managerul contractului va:
  • Activarea contractului și gestionarea modificărilor, dacă este necesar.
  • Managerul va urmări executarea, rezilierea sau reînnoirea contractului
Descriere generală și responsabilități

Candidatul va fi responsabil pentru conducerea eforturilor asociate cu managementul ciclului de viață al contractelor pentru contractele de vânzare.

Managerul de contract va

revizui, redacta, revizui contractele și va monitoriza performanțele contractelor.

Comunicați și gestionați fluxul de lucru pentru toate etapele contractului.

Pregătiți valorile privind operațiunile contractuale pentru raportarea către conducere.

Va redacta și revizui o varietate de contracte.

Va oferi sfaturi și îndrumări diferitelor echipe legate de generarea contractelor.

Menține relații excelente de lucru cu partenerii pentru a te asigura că nevoile acestora sunt îndeplinite.

Creați, pregătiți, revizuiți și editați toate contractele.

Recomandați îmbunătățiri și inovații pentru a supraveghea procesul contractual și pentru a asigura acuratețea contractului.

Calificări Abilități necesare Lucru

confortabil ca parte a unei echipe multidimensionale.

Exemplificați o atenție puternică la detalii.

Posedă abilități organizatorice superioare și abilitatea de a gestiona mai multe proiecte cu termene de schimbare.

Trebuie să posede abilități excelente de comunicare scrisă și orală.

Capabil să gestioneze profesional informațiile confidențiale.

Este de preferat să demonstreze înțelegerea terminologiei juridice.

Este de preferat experiență anterioară de lucru cu reglementările contractuale și legile aferente.

Experiența în mediul Salesforce ar fi foarte apreciată.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Michelin pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Michelin pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Michelin locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?