Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii!
Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.
Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.
În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.
Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia ridică oamenii (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.
Vă rugăm să rețineți că, datorită cerințelor și complexității proiectelor și rolului, putem lua în considerare doar cererile de la candidați doar din București, Timișoara și Cluj.
Fiecare zi este un proces de creștere!
Responsabilitati cheie ale rolului:
• Sprijiniți în mod responsabil echipele de fuziuni și achiziții (M&A), V&A Procurement Plus, Contracting and Legal Integration și alte echipe de servicii juridice, ca parte a echipei de achiziții în diferite zone geografice.
• Documentați, revizuiți și redactați termenii și condițiile diferitelor tipuri de acorduri (de exemplu, acorduri-cadru, acorduri de software, declarație de lucrări, acorduri de confidențialitate, propuneri, ordine de modificare etc.) și alte documente referitoare la diferite companii țintă, grupuri operaționale în conformitate cu politicile și procedurile companiei, legile aplicabile și cerințele părților interesate.
• Supraveghează nivelurile inferioare sau coordonează echipe de lucru mici pentru proiecte specifice, asistă liderii de achiziții GLN în coordonarea echipei și colaborează cu alți colegi, coordonatori, părți interesate și conducere, urmărește livrabile și îndeplinește alte sarcini după cum este necesar.
• Interacționează și coordonează cu Accenture M&A Lawyers, Legal Integration Leads și V&A Procurement Plus Leads cu privire la revizuirea materialului Data Rooms, în special clienții executați și materialul contractual furnizor al companiilor țintă.
• Furnizați în mod responsabil asistență juridică pentru integrarea companiilor noi achiziționate (de exemplu, punct de contact: „fața juridică” pentru echipa de Achiziții pentru nevoile de contractare; identificarea riscurilor, propunerea/elaborarea de soluții și negocierea acordurilor; sprijinirea conformității afacerii cu obligațiile și diminuarea riscurilor). , sprijină tranziția noilor directori Accenture la modul de contractare al Accenture etc.).
• Formarea membrilor echipei și elaborarea de liste de verificare și documente de proces pentru revizuirea, analizarea și elaborarea Acordurilor de nedivulgare (NDA), Solicitare de propuneri (RFP), Propuneri, Scrisori de aranjament/Declarație de lucru, Acorduri locale de țară, Acorduri principale de servicii etc.
• Legătura directă cu părțile interesate interne și cu echipele de afaceri pe diverse probleme juridice și comerciale.
• Menține conformitatea contractelor/subcontractelor în conformitate cu politicile și procedurile companiei și se asigură că problemele sunt rezolvate.
• Responsabil pentru furnizarea persoanelor cu feedback pozitiv și de dezvoltare și pentru sprijinirea oricărei inițiative specifice de formare.
• Lucrează în mod responsabil la angajamente mai mici și/sau lucrează în cadrul echipei la un angajament mare și complex.
• Abilitatea de a introduce și sugera măsuri de proces pentru linii de servicii ad-hoc și noi
Rolul de asemenea:
• Necesită analiza și rezolvarea unor probleme moderat complexe. Poate crea soluții noi, valorificând și, acolo unde este necesar, adaptând metodele și procedurile existente.
• Necesită înțelegerea direcției strategice stabilite de managementul superior în ceea ce privește obiectivele echipei.
• Interacțiunea ascendentă primară este cu supervizorul direct. Poate interacționa cu colegii și/sau nivelurile de management la un client și/sau în cadrul Accenture.
Autoritate
• Necesită îndrumări atunci când se determină metode și proceduri pentru noile sarcini.
Impact sau Decizie
• Deciziile afectează adesea echipa în care locuiesc.
Domeniul de aplicare
• Gestionează echipe mici și/sau eforturile de lucru (dacă este într-un rol de colaborator individual) la un client sau în cadrul Accenture.
Educaţie:
Licenta in Drept
Fluență în engleză și franceză
Cerințe de cunoștințe și abilități:
Cunoștințele și experiența achizițiilor
• De preferință 6 ani + de experiență la o firmă de avocatură și/sau ca consilier intern și experiență în coordonarea unui grup de lucru.
• Cunoașterea tranzacțiilor de fuziuni și achiziții, revizuiri de due diligence, practici generale de afaceri corporative, reglementări de contractare comercială, practici de subcontractare, principii contabile și financiare; și capacitatea de a aplica abilitățile în mod creativ nevoilor diverselor părți interesate.
• Abilitatea de a comunica eficient cu directorii de la toate nivelurile organizației.
• Bune abilități de gestionare a timpului, prioritizare, organizare, rezolvare a problemelor.
• Demonstrează capacitatea de a întreprinde în mod consecvent revizuirea și redactarea contractelor la un standard rezonabil, cu contribuții externe limitate.
• Afișează un nivel ridicat de receptivitate și își respectă angajamentele.
• Orientat spre detalii, judecată solidă, organizat și flexibil.
• Demonstrează o experiență specializată în materie.
Comportamente și atribute:
• Deschis să lucreze cu și să înțeleagă culturi și locații în întreaga organizație globală Accenture.
• Înțelegeți valoarea diversității și recunoașteți punctele forte pe care stilurile diferite, perspectivele inovatoare și experiențele le aduc la Accenture.
• Demonstrați incluziunea și respectul pentru toți indivizii, indiferent de sex, rasă, etnie, religie, credință, vârstă, dizabilitate, cultură, statut social și/sau sexualitate.
• Jucător de echipă, colaborativ și persuasiv; capabil să lucreze bine cu directori și non-executivi.
Cerințe de muncă:
• Poate fi necesară călătoria.
• Experiența în practica M&A poate fi un avantaj
Declarație de șanse egale de angajare
Toate deciziile de angajare vor fi luate indiferent de vârstă, rasă, credință, culoare, religie, sex, origine națională, ascendență, statut de dizabilitate, statut de veteran, orientare sexuală, identitate sau expresie de gen, informații genetice, stare civilă, statut de cetățenie sau orice alte alte baze, așa cum sunt protejate de legislația federală, statală sau locală.
Candidații la locurile de muncă nu vor fi obligați să dezvăluie înregistrările sigilate sau șterse ale condamnării sau arestării ca parte a procesului de angajare.
Accenture se angajează să ofere oportunități de angajare veterane bărbaților și femeilor noștri de serviciu.
Pentru noi, ești cu adevărat uman. Alăturați-vă echipei noastre Accenture și înțelegeți-vă într-o călătorie de-a lungul vieții!