Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Companie de Leasing de renume in Romania cauta profesionisti in domeniu!
Cele mai importante responsabilităţi ale jobului:
- Verifica existenta si valabilitatea documentatiei specifice finantarii in sistem leasing / credit a unui client;
- Verifica existenta si valabilitatea contractului de leasing / credit, ìnclusiv garantiile aferente acestuia;
- Colaboreaza cu celelalte departamente implicate in procesul de finantare (Sales, Underwriting, Payments etc.) in scopul remedierii rapide a neconcordantelor identificate in dosarul clientului astfel incat angajamentul luat de Companie fata de acesta sa fie respectat;
- Controleaza si ia decizii in legatura cu dosarele de leasing corespunzator nivelului sau de competenta;
- Consiliaza si ofera solutii constructive in procesul de ofertare dezvoltat de vanzatori;
- Actualizeaza registrul de evidenta a activitatii zilnice conform procedurilor interne ale departamentului;
- Raporteaza catre superiorul direct situatiile exceptionale intalnite in activitatea zilnica in vederea gasirii unor solutii eficiente si imediate;
- Asigura calitatea si corectitudinea datelor;
- Participa la elaborarea de rapoarte specifice in conformitate cu standardele de grup
Cerintele esentiale ale postului:
- Gandire analitica, atentie sporita la detalii, abilitati de comunicare deosebite
- Flexibilitate si un pronuntat spirit de echipa
- Abilitati de comunicare si organizare
- Orientare catre client
- Cunostinte de operare calculator (MS Office: Word, Excel, Power Point)
- Cunoasterea limbii engleze
- Capacitate de lucru in conditii de stres
- Studii economice sau juridice
- Cunostinte cu privire la legislatia comerciala si de specialitate (leasing, legislatia muncii) in vigoare
- Intelegerea excelenta a mecanismului de functionare a companiei si a procedurilor interne