Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati


Ca parte a expertului Control Tower, trebuie să mențineți cunoștințele de lucru privind analiza KYC, metrica clienților, managementul populației, restricții și redeschidere a clienților, transformare și guvernare și controale.


  • Asistență la pregătirea campaniei anuale de revizuiri periodice.
  • Asistență la guvernarea procesului de revizuire și a analizei pentru recenzii sau probleme KYC problematice și propune soluții;
  • Lucrează în coordonare cu GCT și toți ceilalți actori ai procesului de documentare lipsă, inclusiv escalade către/de la echipa globală;
  • Participați atunci când este necesar pentru a discuta regulile de scutire cu FO/Conformitate/KYC. Comunicarea și controlul stărilor de restricție în urma deciziei de restricționare
  • Contribuiți la implementarea diferitelor rezultate în cadrul evaluărilor periodice KYC, inclusiv restricții;
  • Contribuie la analiza și procesul de revizuire a documentației ECM;
  • Participarea la efortul de convergență la nivel mondial cu obiectivul de a preveni problemele între regiuni;
  • Identificarea oportunităților de îmbunătățire a procesului;
  • Atunci când este necesar, contribuiți la proiecte de optimizare care afectează funcțiile de revizuire periodică KYC;
  • Supravegherea producției și distribuției de indicatori și rapoarte zilnice/săptămânale/lunare de producție către toți părțile interesate cheie;
  • Analizați și trimiteți o alertă cu privire la tendințele de producție, blocajele și problemele etapelor procesului și oferiți sugestii pentru modificări/îmbunătățiri ale procesului E2E.


Profil obligatoriu


  • Fluent în limba engleză;
  • O bună înțelegere a procesului de revizuire/referențial;
  • Excelente abilități de comunicare și interpersonale;
  • Orientat spre control cu ​​o mentalitate de schimbare și capacitatea de a contesta politicile și procesele;
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală și interpersonale;
  • Abilități puternice de organizare și de gestionare a datelor; se automotivează.


De ce să ni se alăture


SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități constante de învățare, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.


Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.


În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:


  • compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
  • plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
  • gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
  • beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
  • diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
  • Opțiuni de la 9 la 5 zile lucrătoare și lucru de la domiciliu cu bonus de activare la îmbarcare;
  • concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
  • oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
  • acces nelimitat la diverse resurse eLearning.


Perspectivă de afaceri


Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.


Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.


Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!


Încă ezită?


Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica mai multe zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Societe Generale Global Solution Centre Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Societe Generale Global Solution Centre Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?