Controlor de gestiune

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Studii economice superioare, atestate prin diploma in contabilitate si informatica de gestiune,  vechime minima 3 ani.
  • Cunostinte solide Microsoft Office,Excel, Word.
  • Experienta pe un post similar constituie un avantaj.
  • Persoana puternica, analitica si onesta.
  • Abilitati de comunicare, organizare, rezolvare de probleme.

Descrierea postului:

  • Urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe departamente, a costurilor si a stocurilor.
  • Urmareste si controleaza sistemul de operare a productiei si respectiv a stocurilor in programul de gestiune.
  • Participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime si consumabile.
  • Coordoneaza si raporteaza catre conducere eventualele diferente intre contabilitate si gestiune.
  • Raporteaza catre conducere stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate.
  • Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia.
  • Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor.
  • Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute.
  • Imbunatateste permanent sistemul de calculatie astfel incat sa sprijine procesul decizional.
  • Urmareste si perfectioneaza sistemul de indicatori de performanta (P&L) pe produs si pe client (IKA + Distri) si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primare.
  • Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere.
  • Intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor si a clientiilor , si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza.
  • Intocmeste rapoartele financiare solicitate de conducerea firmei .
  • Tine evidenta platilor efectuate de catre clienti si ia masurile necesare in vederea deblocarii platilor atunci cand este cazul.
  • Monitorizează termenele de plată, sesizează, raportează şi rezolvă neregulile întâmpinate.
  • Realizeaza previziuni pe baza datelor din luna respectiva de determinare a cash-flow-ului.
  • Urmareste si raporteaza evolutia soldurilor; intocmeste rapoarte periodice referitoare la incasari, restante, cu frecventa si in formatul stabilit prin procedurile interne specifice.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. RO-STAR S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. RO-STAR S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. RO-STAR S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?