Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii economice superioare, atestate prin diploma in contabilitate si informatica de gestiune, vechime minima 3 ani.
- Cunostinte solide Microsoft Office,Excel, Word.
- Experienta pe un post similar constituie un avantaj.
- Persoana puternica, analitica si onesta.
- Abilitati de comunicare, organizare, rezolvare de probleme.
Descrierea postului:
- Urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe departamente, a costurilor si a stocurilor.
- Urmareste si controleaza sistemul de operare a productiei si respectiv a stocurilor in programul de gestiune.
- Participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime si consumabile.
- Coordoneaza si raporteaza catre conducere eventualele diferente intre contabilitate si gestiune.
- Raporteaza catre conducere stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate.
- Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia.
- Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor.
- Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute.
- Imbunatateste permanent sistemul de calculatie astfel incat sa sprijine procesul decizional.
- Urmareste si perfectioneaza sistemul de indicatori de performanta (P&L) pe produs si pe client (IKA + Distri) si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primare.
- Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere.
- Intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor si a clientiilor , si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza.
- Intocmeste rapoartele financiare solicitate de conducerea firmei .
- Tine evidenta platilor efectuate de catre clienti si ia masurile necesare in vederea deblocarii platilor atunci cand este cazul.
- Monitorizează termenele de plată, sesizează, raportează şi rezolvă neregulile întâmpinate.
- Realizeaza previziuni pe baza datelor din luna respectiva de determinare a cash-flow-ului.
- Urmareste si raporteaza evolutia soldurilor; intocmeste rapoarte periodice referitoare la incasari, restante, cu frecventa si in formatul stabilit prin procedurile interne specifice.