Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Centralizarea zilnica a comenzilor din farmaciile arondate, transmiterea acestora către distribuitori conform grafic aprobat de director achiziții și urmărește livrarea produselor către farmacii;
- Informare zilnica a farmaciilor privind statusul comenzilor;
- Soluționează reclamațiile primite din farmacii privind neconcordantele intre comanda și produsele livrate;
- Informarea șeful ierarhic superior cu privire la eventualele probleme ce apar în procesul de aprovizionare;
- Realizarea rapoartelor de activitate periodice.
Descrierea jobului
- Cunoștințe de operare Excel;
- De preferat experiența profesionala intr-o farmacie;
- Competente în organizare, logistica, evidenta documentelor;
- Abilitați de comunicare, capacitate de analiza, flexibilitate, implicare;
- Capacitate de organizare, planificare și control;
- Spirit de inițiativa, dorința de perfecționare continuă;
- Implicare și responsabilitate fata de caracterul datelor cu care lucrează și corectitudinea;
- Respectarea termenelor limita;
- Abilitați de comunicare, capacitate de analiza, flexibilitate, implicare.
Descrierea companiei
Consorțiul Richter(care poarta numele fondatorului sau, farmacistul Gedeon Richter)este unul dintre liderii europeni din domeniul farmaceutic, prezenți în Romania din anul 1992. Gedeon Richter Farmacia detine peste 120 de farmacii active la nivel național.
Farmacia Richter se distinge printr-o imagine de profesionalism, tradiție si eleganta, oferind servicii de calitate clienților săi.