Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele responsabilitati:
- Intocmeste raportarea lunara pe centre de cost si profit, analizeaza variatiile semnificative privind cresterea sau scaderea conturilor de venit si cheltuieli, realizat vs bugetat;
- Participa la pregatirea bugetului anual si a estimarilor intermediare;
- Participa activ in procesul de inchidere lunara;
- Colectarea, estimarea si interpretarea rezultatelor financiare, precum si a indicatorilor de performanta ai companiei;
- Pregateste zilnic, saptamanal si lunar rapoarte de vanzari catre clienti;
- Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere;
- Urmareste repartizarea corecta pe centre de cost / conturi a facturilor;
- Interactioneaza cu toate departamentele privind pregatirea dosarelor de leasing, credite de investitii si licitatii;
- Mentine o buna colaborare cu partenerii companiei;
- Elaboreaza rapoarte si analize ale activitatii curente a departamentelor din cadrul companiei si propune solutii de imbunatatire a rentabilitatii si performantelor financiare ale acestora;
- Monitorizeaza si analizeaza lunar calculatia costurilor, identifica posibilele zone de optimizare a costurilor si face propuneri;
- Se asigura ca informatia obtinuta in urma analizelor este corecta, completa si oportuna.
- Asigura relatia cu bancile si furnizorii de leasing.
Cerinte:
- Minim 3 ani experienta profesionala relevanta pentru aceasta pozitie ;
- Experienta intr-o companie de audit reprezinta un avantaj;
- Studii universitare economice;
- Excel - nivel avansat;
- Gandire analitica;
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Abilitate de a lucra sub presiunea timpului, independent si pro-activ;
- Limba engleza – mediu.