Candidatul Ideal:
- Studii superioare de profil economic si /sau cursuri de specializare;
- Experienţă în domeniu, 3-5 ani;
- Cunoştinte bune MS Office (Word, Excel), limba engleză (scris, citit, conversaţie) nivel mediu;
- Bune abilităţi de comunicare, consecvenţă, spirit de observaţie, adaptabilitate, flexibilitate, spirit de echipă, capacitate de a lucra cu detalii, corectitudine, confidenţialitate, loialitate;
- Abilităti de lucru in echipă.
Descrierea jobului:
-Completeaza in fisa de monitorizare a companiei/BU-ului actualul pe proiecte atat pe P&L, cat si pe Cash-flow;
-Analizează rezultatele obţinute în lună şi corelarea intre venituri, cheltuieli şi producţia în curs la nivelul fiecarui proiect;
-Analizeaza variatiile actual vs forecast anterior vs buget (P&L si cash-flow)
-Analizează lunar situaţia stocurilor pe fiecare proiect la nivel de BU-uri/Companie si semnalează problemele legate de stocurile vechi, fără miscare;
-Analizează anual provizioanele de garantie, creanţele incerte, avansurile platite la furnizori şi nedecontate, stocurile mai vechi de 1 an, producţia în curs nedecontată, alte spete, conform cu politica de companie;
-Analizează trimestrial costurile inregistrate pe proiectele aflate în perioada de garanţie şi se asigură că acestea sunt în concordanţă cu fundamentarile de provizioane transmise;
-Participă anual la procesul de audit extern furnizand informaţiile solicitate de auditori şi care intră în sfera de activitate;
-Intocmeste lunar forecastul pe proiecte, indirecte pe BU/companie;
-Intocmeste prezentarea financiara lunara pe BU/companie;
-Intocmeste bugetul anual pe proiecte, indirecte pe partea de P&L, Cash-flow, BS la nivelul BU-ului/companiei
-Intocmeste diverse analize financiare la solicitarea conducerii companiei;
-Analizează contractele comerciale cu clienţii şi furnizorii din punct de vedere financiar;
-Aproba in ERP Business Plan-urile proiectelor avizate conform procedurilor in vigoare.