Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Suntem in cautarea unui coleg care sa completeze echipa departamentului de Controlling. Persoana pe care o cautam va avea urmatoarele responsabilitati principale:

  • Efectuarea rapoartelor lunare, trimestriale si anuale conform standardelor de grup.
  • Pregatirea fisierelor legate de procesul de bugetare a costurilor si vânzărilor, inclusiv planificarea centrelor de cost, a cifrei de afaceri si a adaosului aferent.
  • Consolidarea si însumarea cifrelor actuale si planificate conform structurii predefinite.
  • Analiza continua a costurilor, marginii si a cifrei de afaceri comparativ cu sumele bugetate.
  • Analiza centrelor de cost si a diferitelor categorii de cost.
  • Analiza cifrei de afaceri si a adaosului raportate la organizarea diviziilor la nivel local si global, zona geografica si piata de desfacere
  • Planificarea si aplicarea cheilor de alocare adecvate ale costurilor.
  • Asistenta pentru managerii de divizie referitor la politica de preturi si conditii de distributie
  • Monitorizarea investitiilor.

Profilul candidatului ideal:

  • Studii superioare de specialitate (Fac. de Stiinte Economice)
  • Contract perioada determinate (1 an)
  • Minimum 2-3 ani experienta relevanta in Controlling
  • Cunostinte utilizare pachet MS Office – Excel nivel avansat
  • Cunostinte despre sisteme integrate de gestiune ERP (de preferinta MS Dynamics Navision si Asis)
  • Cunostinte limba engleza – nivel avansat
  • Capacitate analitica, orientata spre solutii
  • Persoana responsabila, perseverenta si cu bune abilitati de comunicare
  • Foarte bune competente de organizare si lucru in echipa

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la B. Braun Shared Services Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la B. Braun Shared Services Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are B. Braun Shared Services Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?