Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele responsabilități:
- Coordonează colectarea datelor, verificarea și pregătirea tuturor declarațiilor, statisticilor și rapoartelor companiei către autoritățile bancare, financiare, fiscale și guvernamentale conform legislației în vigoare în România;
- Recomandări privind tratamentul fiscal al tranzacțiilor companiei;
- Responsabil de activități de audit fiscal;
- Relaționarea cu organizațiile locale privind calcularea și plata impozitelor și taxelor locale
- Suport în activitatea de documentare a pierderilor tehnologice și a discrepanțelor de inventar pentru tratament fiscal;
- Verificarea și aprobarea jurnalelor manuale de reclasificări care implică operațiuni de taxe;
- Sprijin în activitățile de audit (statutar, corporatist).;
Cerințe esențiale:
- Cel puţin 3 ani experienţă pe o poziţie similară;
- Absolvent de studii superioare, preferabil Ştiinţe Economice;
- Abilităţi de organizare, atenţie la detalii, bune abilităţi sociale şi de comunicare;
- Capacitate de analiză;
- Abilități PC (Excel si SAP) – nivel avansat;
- Cunoștințe de fiscalitate română și raportare către organisme și organizatii de stat;
- Limba engleză – nivel avansat.