Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce-ar trebui să faci:
Să respecți politicile actuale, procedurile și standardele Grupului și să recomanzi punerea în aplicare a îmbunătățirilor cu privire la observațiile detectate, cu scopul de a contribui la îmbunătățirea diferitelor procese ale organizației;
Să actualizezi procedurile sau crearea altora noi, în cazul în care nu există, în conformitate cu regulile grupului și legislația română;
Să asiguri comunicarea eficientă între membrii Departamentului Control Intern și celelalte departamente ale societății în vederea respectării regulilor Grupului Carrefour referitoare la proceduri, audit și toate elementele cheie aferente Controlului Intern;
Să fii responsabil cu organizarea curentă administrativă în conformitate cu procedurile interne din departamentul Control Intern;
Să fii responsabil cu semnarea documentelor din cadrul Departamentului Control Intern, de către Directorul Financiar;
Să analizezi lunar amenzile primite pentru toate formatele Carrefour;
Să formalizezi chestionarul de satisfacție al clienților interni, după fiecare misiune de control;
Să creezi și să pui în practică chestionarul anual GDPR pentru toate formatele.
Ține de tine să:
- Ai studii superioare finalizate;
- Ai abilități de management al proceselor;
- Ai cunoștințe ale Pachetul Office (Word, Excel, Power Point);
- Ai cunoștințe de limba engleză și limba franceză;
- Ai domiciliul stabil în București.
Carrefour ține cu tine:
- mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
- oportunități de creștere la tot pasul;
- cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale;
- asigurare medicală privată;
- tichete de masă și ajutor de transport;
- cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
- primă de vacanță.