Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Se asigura ca toate documentele primite de la client sunt livrate la timp si in acord cu cerintele ghidului interinstitutional de redactare specific limbii. Corectarea documentelor este facuta de o echipa de corectori, iar coordonatorul se asigura ca toate documentele primite sunt livrate la timp si corect de catre echipa.
- Raspunde intrebarilor primite din partea echipei de corectori in vederea rezolvarii potentialelor probleme de limba, gramatica, de nerespectare a procedurilor existente, etc.
- Procesează scenarii alternative în timpul producției, în comunicare constantă cu clientul in vederea rezolvarii situatiilor problematice: texte incorecte, incomplete, etc.
- Se ocupa de partea administrativa a relatiei cu corectorii (urmarirea cadentelor, facturarea, etc) si la nevoie asigura traininguri pentru marirea echipei sau inlocuirea membrilor
- Se implica in activitatile de quality check si se asigura ca indicatorii de calitate sunt respectati
- Colaboreaza cu echipa support tehnic pentru a rezolva anumite probleme sau a imbunatati sistemul
- Raspunde la apelurile telefonice primite in legatura cu diferitele intrebari ce tin de gestiunea documentelor
Experienta: • Experiența în gestionarea relatiei cu clientul este recomandată
Studii obligatorii : • Diplomă de licență sau master în limbi străine, științe umaniste
Cunostinte de limbi straine :
Obligatoriu, nivel avansat : limba franceza si engleza