Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Gestionează și coordonează toate activitățile administrative ale companiei pentru buna funcționare a acesteia, conform politicilor companiei. Raportează către Directorul General și are în coordonare echipa administrativă.
Obiectivele postului
- Organizează toate activitățile administrative.
- Raspunde si gestioneaza de parcul auto ( asigurari, RCA, rovinieta, casco, service, etc),
- Coordonează și realizează la timp, eficient activitatea de raportare la nivelul companiei și în relație cu celelalte puncte de lucru.
- Conduce și organizează activitatea echipei administrative a companiei.
- Reprezintă compania în relația cu autoritățile de profil din domeniul de activitate al companiei, din postura rolului de coordonator administrativ.
- Gestioneaza si monitorizeaza contractele administrative, contracte de mentenanta, contracte cu furnizorii de telefonie mobile, etc
- Pastreaza realatiile cu toti colaboratori externi
- Răspunde și se asigură că sunt respectate legile în vigoare, normele și politicile companiei în situația controalelor din partea autorităților abilitate.
- Asigură în mod proactiv buna organizare a activității în companie (aspecte de ordin administrativ: rechizite, pază, ordine, norme SSM și de incendiu etc.)
- Planifică activitatea în mod eficient astfel încât să poată atinge obiectivele profesionale.
- Se informează și este la curent cu activitățile din sectorul medical.
- Participă în mod activ și documentat la întâlnirile interne periodice, pregătește cu acuratețe și prezintă rapoartele solicitate de către superiorii ierarhici conform procedurilor interne.
Candidatul ideal
- Absolvent de studii superioare cu profil economic, de afaceri și/sau management.
- Are experiență profesională de minimum 2 ani într-o poziție similară.
- Este un bun lider și demonstrează abilități excelente de comunicare și relaționare.
- Este orientat către rezultat și eficiență.
- Demonstrează abilități excelente de organizare și prioritizare a activităților.
- Este confortabil în momente de presiune ocazională și poate lucra cu termene de execuție strânse.
- Este proactiv, dinamic, creativ, cu putere de convingere.
- Utilizează cu ușurință computerul și aplicațiile specifice poziției (inclusiv programe de gestiune financiară/de stoc).