Coordonaror administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Gestionează și coordonează toate activitățile  administrative  ale  companiei pentru  buna  funcționare  a acesteia, conform politicilor companiei. Raportează către Directorul General și are în coordonare echipa administrativă.

Obiectivele postului

  • Organizează toate activitățile administrative.
  • Raspunde si gestioneaza de parcul auto ( asigurari, RCA, rovinieta, casco, service, etc),
  • Coordonează și realizează la timp, eficient  activitatea de raportare la nivelul companiei și în relație cu celelalte puncte de lucru.
  • Conduce și organizează activitatea echipei administrative a companiei.
  • Reprezintă compania în relația cu autoritățile de profil din domeniul de activitate al companiei, din postura rolului de coordonator administrativ.
  • Gestioneaza si monitorizeaza contractele administrative, contracte de mentenanta, contracte cu furnizorii de telefonie mobile, etc
  • Pastreaza realatiile cu toti colaboratori externi
  • Răspunde și se asigură că sunt respectate legile în vigoare, normele și politicile companiei în situația controalelor din partea autorităților abilitate.
  • Asigură  în mod proactiv buna organizare a activității  în companie  (aspecte de ordin administrativ: rechizite, pază, ordine, norme SSM și de incendiu etc.)
  • Planifică  activitatea în mod eficient astfel încât să poată atinge obiectivele profesionale.
  • Se informează și este la curent cu activitățile din sectorul  medical.
  • Participă în mod activ și documentat la întâlnirile interne periodice, pregătește cu acuratețe și prezintă rapoartele solicitate de către superiorii ierarhici conform procedurilor interne.

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare cu profil economic, de afaceri și/sau management.
  • Are experiență profesională de minimum 2 ani într-o poziție similară.
  • Este un bun lider și demonstrează abilități excelente de comunicare și relaționare.
  • Este orientat către rezultat și eficiență.
  • Demonstrează abilități excelente de organizare și prioritizare a activităților.
  • Este confortabil în momente de presiune ocazională și poate lucra cu termene de execuție strânse.
  • Este proactiv, dinamic, creativ, cu putere de convingere.
  • Utilizează cu ușurință computerul și  aplicațiile specifice poziției (inclusiv programe de gestiune financiară/de stoc).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GREEN NET SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GREEN NET SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GREEN NET SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?