Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Domeniu de activitate: depozit, comerț, producție, gastronomie;
Locație: stabilit/ă în Brașov;
Tipul de job: full time.
Ești persoana ideală dacă:
• ai mai coordonat task-uri administrative;
• cunoști noțiuni de contabilitate primară;
• știi să utilizezi Microsoft Office și Excel;
• comunici cu claritate obectivele și ai o atitudine pozitivă;
• organizare și planificare excelentă, atât personală, cât și de echipă.
Cu ce te vei ocupa:
• vei planifica activitățile necesare în funcție de volumul de comenzi;
• vei îndruma echipa administrativă (facturare, ambalare, gestiunea coletelor);
• te vei ocupa de facturarea produselor (înregistrare, emitere, restanțe etc.);
• te vei asigura că activitatea depozitului derulează corespunzător și într-un mediu plăcut.
Compania, de origine germană, se ocupă cu comercializarea echipamentelor electrocasnice de ultimă tehnologie: produse de bucătărie cu ghidare culinară incorporată și electrocasnice de mare performanță.
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și veselă, hai să ne cunoaștem!