Coordonator administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Domeniu de activitate: depozit, comerț, producție, gastronomie;

Locație: stabilit/ă în Brașov;

Tipul de job: full time.

 

 Ești persoana ideală dacă:

• ai mai coordonat task-uri administrative;

• cunoști noțiuni de contabilitate primară;

• știi să utilizezi Microsoft Office și Excel;

• comunici cu claritate obectivele și ai o atitudine pozitivă;

• organizare și planificare excelentă, atât personală, cât și de echipă.

 

 Cu ce te vei ocupa:

• vei planifica activitățile necesare în funcție de volumul de comenzi;

• vei îndruma echipa administrativă (facturare, ambalare, gestiunea coletelor);

• te vei ocupa de facturarea produselor (înregistrare, emitere, restanțe etc.);

• te vei asigura că activitatea depozitului derulează corespunzător și într-un mediu plăcut.

Compania, de origine germană, se ocupă cu comercializarea echipamentelor electrocasnice de ultimă tehnologie: produse de bucătărie cu ghidare culinară incorporată și electrocasnice de mare performanță.

 

Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și veselă, hai să ne cunoaștem!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la InterJobs HS pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la InterJobs HS pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are InterJobs HS locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?