Coordonator administrativ - Lugoj

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ne dоrim colеgi еntuziasti pеntru pоstul dе Cоordоnаtor administrativ.

Sunt nеcеsаre studii tehnice superiоаrе sаu studii tеhnice mеdii cu minim 2 ani expеrienta in domenii reglementate de ISCIR.
Ai nevoie de atentie distributiva, bune abilitati de organizare, comunicare si capacitate de analiza.
Experienta in coordonarea unei echipe si in utilizarea echipamentelor de supraveghere video te vor ajuta in activitate.
Iti vor fi utile cunostintele de operare MS Office (Excel, Word).
Ai un avantaj daca ai absolvit unul dintre cursurile: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/ managementul deseurilor.

Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
• instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor, iar pregatirea ta nu se va opri aici: vom investi in formarea ta continua prin cursuri organizate de trainerii nostri, in functie de nevoile tale profesionale.
• oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
• recompensarea rezultatelor - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de performanta. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.

Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:
• realizezi activitati de autorizare, supraveghere, verificare tehnica a utilajelor de ridicare si a celorlalte echipamente din domeniul ISCIR
• te asiguri de corecta aplicare a documentatiilor specifice privind securitatea si sanatatea in munca (SSM), situatiile de urgenta (SU) si protectia civila (PC)
• monitorizezi si sa realizezi demersurile in sensul aplicarii normelor specifice si a legislatiei in vigoare privind protectia mediului.
• te ocupi de instruirea personalului conform legislatiei din ariile de activitate
• colaborezi cu organele avizate si sa participi la controalele acestora
• coordonezi activitatea colegilor din subordine.

Descrierea companiei

„Dedicat planurilor tale” este sloganul ce are la baza valorile noastre, ale companiei Dedeman. Ne definesc simtul practic, orientarea spre solutii, perseverenta, integritatea si loialitatea. Consideram ca succesul companiei depinde de performanta angajatilor nostri, de experienta lor profesionala si personala in cadrul unui mediu de lucru care cere si ofera dedicare si initiativa, implicare si colegialitate, angajament si stabilitate. Suntem alaturi de colegii nostri si ii sprijinim pe tot parcursul traseului profesional prin programe de dezvoltare a competentelor, pachete salariale competitive si o continua orientare spre rezultate obtinute datorita valorilor care ne unesc. Dedeman este locul unde cu totii invatam, ne descoperim potentialul si devenim mai buni. Pentru a raspunde nevoilor celor pestede angajati, suntem alaturi pas cu pas.

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul Dedeman. 

Societatea Dedeman prelucreaza datele cu caracter personal ale candidatilor in scop de recrutare si selectie asa cum este detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Candidati. Inainte de a aplica pentru un post disponibil va invitam sa consultati nota de informare accesand site-ul nostru , la sectiunea GDPR. Prin aplicarea pentru un post disponibil, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon, e-mail, dar si celelalte date continute in CV) sa fie prelucrate de societatea Dedeman, in conditiile mentionate in Nota de informare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DEDEMAN pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DEDEMAN pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DEDEMAN locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?