Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Gral Medical a reusit sa implementeze servicii noi si eficiente pentru a veni in intampinarea pacientilor cu o alternativa la sistemul de sanatate existent. Astfel, in scurt timp, Gral Medical a devenit cea mai dinamica companie de servicii medicale din Romania. Perseverenta, performanta, serviciile personalizate, inovatia si rezultatele obtinute stau la baza diferentierii sale pe piata serviciilor medicale private din Romania.
Grupul Gral Medical a reusit sa construiasca o retea de 54 centre medicale in 8 judete din tara, dintre care 14 laboratoare, 28 centre regionale de recoltare, 14 clinici (din care 3 centre de imagistica medicala) si 4 spitale oncologice, Spitalul OncoFort din capitala cu 3 sectii (radioterapie, chimioterapie si dializa), Spitalul OncoFort Ploiesti, Spitalul OncoFort Craiova si Spitalul OncoFort Pitesti, unde lucreaza peste 1200 de medici si asistente.
Cerinte :
- Ai studii superioare
- Iti place sa lucrezi cu oamenii si esti empatic(a)
- Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare
- Iti place sa lucrezi in echipa
- Ai minime cunostinte MS Office, Excel
- Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)
- Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)
Responsabilitati:
- Analizează performanţa agenţilor în baza rapoartelor de realizare a indicatorilor de performanţă şi a apelurilor ascultate;
- Acordă feedback permanent agentilor callcenter;
- Ofera support permanent agentilor callcenter;
- Susţine sesiuni de coaching şi stabileste acţiuni specifice pentru îmbunătăţirea performanţelor agenţilor şi ale echipei;
- Se asigură că agenţii cunosc serviciile retelei GRAL Medical şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii;
- Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă stabiliti la nivel de departament, dar si la nivel individual
- Recruteaza noi agenţi;
- Pregăteşte bazele de date şi coordonează ziua de muncă;
- Prezinta abilitati necesare pentru o comunicare clara, eficienta, diplomata;
- Elaboreaza programul de lucru in ture al agentilor astfel incat sa fie acoperite nevoile de business;
- Analizeaza in timp real fluctuatiile apelurilor si ia decizii immediate pentru redresarea activitatii;
- Mentine legatura cu celelalte department support;
- Are abilitatea in a prioritiza activatile zilnice, dar si cele neprogramate.
Ce iti oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
- Training si cursuri de perfectionare
- Colectiv tanar si dinamic
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei.