Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scop:
• Coordoneaza si monitorizeaza activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de prezenta pentru a atinge performanta individuala si a echipei.
Responsabilităţile importante:
• Coordoneaza si monitorizeaza activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta si se asigura ca toate problemele sesizate din punctele de lucru au fost solutionate sau escaladate la seful ierarhic superior.
• Stabileste saptamanal modul in care reprezentantii din Punctele Comerciale de prezenta sunt distribuiti in punctele de lucru, se asigura ca acestia respecta programul de lucru/ pauze.
• Ajuta si instruieste reprezentantii din Punctele Comerciale de Prezenta pentru a putea rezolva corespunzator sesiunile de comunicare cu clientii si pentru a atinge maximum de performanta calitativa si cantitativa.
• Monitorizeaza/asista sesiunile de comunicare ale Responsabililor Comercial, pentru a putea oferi recomandari legate de performanta obtinuta si sustine sesiuni de evaluare ale acestora.
• Motiveaza pozitiv si ofera recomandari, intr-un mod constructiv, catre Responsabili Comerciali. Identifica necesitatile de instruire ale acestora.
• Instiinteaza si instruieste reprezentantii din Punctele Comerciale de Prezenta in legatura cu toate deciziile, strategiile noi, procedurile si regulile companiei si se asigura ca acestea sunt puse in practica.
• Implementeaza si urmareste desfasurarea tuturor actiunilor de promovare servicii in cadrul Punctelor Comerciale de prezenta. • Identifica neregulile in activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta si ia masuri corective si preventive in legatura cu aceste aspecte.
• Actioneaza ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si a imbunatati procesul de comunicare/solutionare probleme. Comunica eficient, intr-un limbaj profesional in relatia cu acestea.
• Intocmeste rapoarte catre sefii ierarhici si se asigura ca datele folosite sunt conforme cu realitatea.
• Urmareste aprovizionarea Punctelor Comerciale de Prezenta cu toate formularele, documentele tipizate si materialele de promovare necesare.
• Se asigura ca sunt afisate in punctele de prezenta informatii actualizate legate de serviciile si conditiile contractuale.
• Propune masuri de imbunatatire a activitatii angajatilor din punctele de prezenta, si le implementeaza pe cele aprobate de catre seful ierarhic superior si Managerul Puncte Comerciale de Prezenta.
• Raspunde de legalitatea, corectitudinea, calitatea şi termenele de executie a lucrarilor din sfera sa de atributii.
• Raspunde pentru respectarea prevederilor legale cu privire la activitatea ce o desfasoara in cadrul Departamentului Puncte Comerciale de Prezenta, pentru confidentialitatea asupra datelor si lucrarilor pe care le executa.
Cerinte:
• Studii superioare
• Experienta in departamente care interactioneaza cu clientii, intr-un mediu orientat spre clienti.
• Experienta in coordonarea unei echipe.
• Experienta in activitati de vanzare servicii.
• Experienta in vanzari
• Cunostinte utilizare PC: Windows, MS Office, baze de date, internet
• Adaptabil la schimbare si putere de a rezolva un volum mare de munca.
• Managementul timpului si incadrarea in termene limita.
• Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala.
• Rezistenta la stres, abilitatea de a face fata in situatii de criza.
• Atitudine orientata catre client.
• Atitudine pozitiva.