Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului
- Planifici si organizeazi in conditii optime, logice si eficiente achizitia de produse
- Realizezi aprovizionarea: operezi comenzile catre furnizori si solutionezi problemele ce apar pe parcursul achizitilor de la comanda pana la receptia finala
- Stabilesti relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale
- Negociezi periodic termenii contractuali cu furnizorii
- Pastrezi permanent legatura cu celelalte departamente, oferind consultanta si suport cu privire la aspecte specifice activitatii logistice, managementul stocurilor si transporturilor
- Elaboreazi si implementezi solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului
- Asiguri controlul si organizarea desfasurarii activitatilor din depozit
- Creezi rapoarte specific.
Candidatul ideal:
- Studii medii sau superioare
- Experiența intr-o pozitie similara
- Cunostinte de limba engleza, cunostinte de PC, Microsoft Office
- Gandire analitica, abilităţi de coordonare şi planificare, rezolvarea problemelor, idei de imbunatatire
- Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii
- Excelente abilitati de comunicare, negociere si leadership.
Beneficii:
- Salariu competitiv
- Tichete de masa la valoarea nominala de 15 lei
- Bonusuri sarbatori si alte bonusuri
- Transport decontat
- Oportunitati de dezvoltare profesionala (cursuri si specializari)
- Team building-uri & evenimente.