Coordonator Echipa Retail

Salariu net
nespecificat

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Minim 2 ani experienta in lucrul cu clientela si activitatea de creditare;
  • Cunostinte despre produse si servicii bancare;
  • Initiativa, abilitati de organizare si de rezolvare a problemelor;
  • Abilitati foarte bune de relationare si de vanzare;
  • Capacitate de a lucra sub presiune;
  • Capacitate de decizie;
  • Dorinta de dezvoltare profesionala.

Descrierea jobului

  • Este responsabil pentru vanzarea si promovarea efectiva a produselor si serviciilor retail catre clientii existenti si noi, implicit pentru atingerea target-ului aferent clientilor retail;
  • Supervizeaza si controleaza sistematic activitatea de retail a sucursalei si monitorizeaza zilnic target-urile de vanzari;
  • Coordoneaza procesarea tranzactiilor cu numerar;
  • Verifica si controleaza rapoartele zilnice de activitate, precum si toate documentele emise de catre angajatii din subordine, in conformitate cu reglementarile interne aplicabile.

Descrierea companiei

Banca Românească a fost înfiinţată în anul 1992 ca bancă comercială universală, în totalitate cu capital privat, lărgindu-şi treptat gama de produse şi servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor partenerilor săi de afaceri.

Începând cu septembrie 1996, banca a devenit primul agent Western Union din România. Pentru prima dată în România, o bancă a fost implicată în servicii de transfer electronic de bani în toată lumea.

În 1999, Fondul Româno-American de Investiţii a preluat pachetul majoritar, Banca stabilind parteneriate cu instituţiile financiare internationale, ceea ce i-a permis susţinerea întreprinderilor mici si mijlocii româneşti.

În octombrie 2003, National Bank of Greece a achiziţionat de la Fondul Româno-American de Investiţii 81.65% din capitalul social al Băncii Româneşti, devenind astfel acţionar majoritar.

În vederea creşterii bazei de clienţi, Banca Românească a implementat un program de dezvoltare a reţelei astfel încât, în prezent, operează o reţea Formată din 105 unităţi teritoriale şi 5 centre de afaceri, oferind servicii de calitate clienţilor săi.

Începutul anului 2020 a marcat o nouă schimbare în acționariatul băncii, Eximbank achiziționând 99.279% din capitalul social de la NBG. Politica băncii este de a-şi dezvolta canalele de distribuţie a serviciilor şi produselor şi de a-şi îmbunătăţi permanent activitatea, menţinând în acelaşi timp o abordare prudentă din punct de vedere al riscului.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?

  • Ce salariu oferă BANCA ROMANEASCA SA. la locurile de muncă disponibile prin Angajat.ro?