Coordonator flota auto

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Screen Shot 2019-04-02 at  PM

Daca ai deschis acest anunț probabil iți dorești o schimbare.

  • Iți dorești să lucrezi într-o companie în continuă dezvoltare?
  • Ești atent la detalii și îți place să fie totul bine organizat?
  • Ești pasionat de domeniul auto și deții cunoștințe in domeniul tehnic/auto?
  • Ești o persoană comunicativă, implicată și responsabilă?

Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este “da” atunci înseamnă că ești un candidat potrivit pentru acest post. Aplică aici pentru ca noi să putem afla câte ceva despre tine și să te chemăm la interviu, dacă profilul se potrivește.

Misiunea postului:

- coordonează echipa din subordine și organizează activitățile departamentului

- administrează parcul auto al companiei și este responsabil de menținerea flotei în starea optimă de funcționare

- răspunde de întocmirea și actualizarea permanentă a evidenței tuturor documentelor de identificare a vehiculelor existente în flota auto a companiei

- monitorizează diagramele tahograf și FAZ-urile, precum și traseele și consumurile șoferilor de pe mașinile de transport marfă prin sistemul GPS

- se ocupă de obținerea atestatelor de transport ARR, face programările mașinilor la service pentru reparații/revizii, ITP si RAR, încheie polițele CASCO si RCA pentru autovehiculele companiei

- menține relația cu societățile de asigurare, unitățile de service auto și de furnizare combustibil

- ține legătura cu structurile specializate ale statului în vederea asigurării condițiilor legale și optime de funcționare a parcului auto

- întocmește necesarele pentru piese de schimb și consumabile și supervizează achiziționarea acestora

- întocmește rapoarte specific solicitate de superiori

Profilul candidatului:

- experiență de minim 2 ani pe un post similar

- studii superioare absolvite – studiile superioare tehnice constituie avantaj

- certificat de competență profesională pentru coordonarea activității de transport rutier de marfă

- cunoștințe de operare PC nivel avansat (Excel, Word)

- excelente abilități de comunicare, negociere și lucru în echipă

- capacitate foarte bună de organizare și auto-organizare

- persoană organizată, responsabilă, capabilă să respecte deadline-uri

Locul de desfășurare al activității se află la depozitul Nordic din sat Bâcu, lângă București.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Nordic Import-Export CO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?