Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Se cauta o persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, cu atitudine proactiva
Responsabilitatile postului sunt :
-Verificare necesitate/obtinere certificari/licente export cu autoritatile competente
- Intocmire documentelor pentru procesul de import export, mentinerea legaturii cu autoritatile vamale si comisionarii vamali.
- Intocmire acte necesare vanzare (facturi, proforme) in Oracle BS
- Identificarea solutiilor optime de transport .
- Operarea receptiilor de produse finite in Oracle .
CERINTE
- absolvent de Studii Economice, cunostiinte de contabilitate primara;
- minim 3 ani experienta de gestionare a activitatilor de import-export .
- cunosterea legislatiei, regulilor si procedurilor autoritatilor care raspund de derularea activitatilor de import – export;
- excelente abilitati de utilizare a computerului (MS Office);
- excelente abilitati de comunicare scrisa si orala in limba romana si engleza;
- cunostiintele de Oracle BS constituie un avantaj major.