Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara;
- studii superioare finalizate;
- cunostinte solide de project management;
- cunostinte solide in ceea ce priveste bunele practici in prestarea serviciilor IT (aplicarea practicilor ITIL reprezinta un avantaj);
- experienta in definirea si urmarirea proceselor de suport in cadrul departamentului IT;
- cunostinte tehnice in domeniul retelelor de calculatoare, bazelor de date, arhitecturi hardware si software, ciclului de viata al unei solutii software;
- limba engleza la nivel mediu-avansat;
- excelente abilitati de organizare, coordonare si relationare cu oamenii;
- excelente abilitati de comunicare si “traducere” a limbajului tehnic intr-un limbaj de business;
- gandire analitica (identificare informatii lipsa, conexiune logica);
- orientare spre gasirea de solutii si asumarea responsabilitatii;
- urmarirea continua pana la solutionarea solicitarilor;
- capacitatea de a interpreta rezultate si de a veni cu initiative de optimizare, in vederea cresterii calitatii serviciilor livrate.
Responsabilitatile rolului:
- Reprezinta singurul punct de contact al departamentului IT in relatia cu clientul intern in ceea de priveste serviciile IT& C;
- Monitorizeaza aplicarea bunelor practici in zona Incident Management si Change Management;
- Mentine si actualizeaza catalogul de servicii IT existente, in pregatire si care vor fi decomisionate;
- Asigura calitatea serviciilor IT&C livrate de departamentul IT;
- Defineste, verifica si optimizeaza in mod continuu indicatorii de performanta, asigurand satisfactia clientilor interni;
- Faciliteaza legatura intre diversele echipe IT, coordoneaza procesele interne cu responsabilii de servicii IT&C;
- Activeaza si raspandeste cultura serviciilor IT de calitate;
- Este responsabil de acordarea de rezolutii la problemele IT& C, inclusiv urmarirea escaladarii catre alti parteneri IT&C;
- Asigura un nivel ridicat al calitatii atat pentru serviciile standard, cat si pentru serviciile noi (se asigura ca proiectele noi se deruleaza si se finalizeaza conform cerintelor clientilor interni si in termenul agreat);
- Raporteaza frecvent performanta serviciilor si obiectivele atinse catre diverse departamente din companie (organizeaza sedinte in acest scop);
- Adapteaza bunele practici la necesitatile companiei pentru buna funcţionare şi corecta utilizare a serviciilor IT (hardware si software);
- Urmareste efectuarea controalelor de risc existente in departamentul IT, in conformitate cu politicile de risc din companie;
- Elaboreaza si livreaza rapoarte (tehnice si business);
- Urmareste serviciile IT pe parcursul ciclului de viata al acestora, de la definire, construire, punere in productie, rulare, imbunatatire continua;
- Raporteaza nevoile de dezvoltare observate si conduce sesiunile de instruire a utilizatorilor;
- Participa la elaborarea documentatiei de utilizare a sistemelor informatice la solicitare;
- Asigura accesul celorlalti membri ai echipei la informatiile colectate.
Beneficii:
- Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;
- Pachet atractiv de compensatii;
- Tichete de masa;
- Bonus anual de performanta;
- Discount-uri speciale dedicate angajatilor pentru produsele marca-proprie;
- Abonament medical;
- Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”.